Rajdy|Formuła 1|GSMP|Wyścigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
RSMP | WRC | RPP | RSME | KJS | Inne | IRC
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2018-02-07 20:25
Mauritz Lange i Piotr Bany na mecie Rajdu Monte Carlo Historique
Mauritz Lange i Piotr Bany w samochodzie Ford Escort RS2000 dotarli w środę nad ranem do mety 21. edycji Rallye Monte Carlo Historique. Spośród 314 załóg, które wystartowały do rajdu w zeszłym tygodniu, do mety dotarło 259.

Mauritz Lange, szwedzki kierowca o polskich korzeniach: - Cieszymy się z tego, że jesteśmy na mecie. W tak długim i piekielnie trudnym rajdzie jest to zawsze dużym osiągnięciem. Poprzednie dwie edycje rajdu odbyły się w niemal wiosennych warunkach, tym razem jednak mieliśmy prawdziwe Monte Carlo. Napotkaliśmy na trasie wszystkie możliwe warunki, w dodatku zmieniające się niemal z minuty na minutę – suchy i mokry asfalt, śnieg, lód a także oczywiście ”czarny lód” czyli wilgoć zamarzającą w porach asfaltu. Gdyby nie kilka przygód na trasie wynik mógłby być znacznie lepszy. Zaczęło od defektu busa serwisowego. Musieliśmy wynająć samochód dostawczy z wypożyczalni! Mieliśmy trochę problemów z samochodem. Przez niemal cały rajd zmagaliśmy się z awarią tylnego mostu. Na jednej z prób zaliczyliśmy kolizję z Lancią, która wpadła do rowu i wypchnięto ją na drogę akurat, gdy nadjechaliśmy. Było bardzo wąsko i nie dało się ominąć przeszkody. Cudem uniknęliśmy zderzenia z pługiem śnieżnym, który nagle wyjechał z przeciwka! Na ostatnim odcinku mieliśmy kuriozalną, wprost niewiarygodną przygodę. Jadący przed nami Opel Kadett skosił przydrożny słup, chyba telegraficzny, a na drodze znalazło się kłębowisko przewodów, które zabraliśmy ze sobą! Dojechaliśmy do mety sypiąc iskrami za naszym samochodem, z plątaniną kabli na masce i pokrywie bagażnika. Jak widać, przygód nie brakowało!

Piotr Bany, który zaliczył ósmy w karierze start w Monte Carlo Historique: - Za nami blisko 3 000 kilometrów jazdy. To był bardzo ciekawy i emocjonujący rajd. Na długich odcinkach, w zmiennych warunkach tylko doświadczone załogi miały szanse na walkę o wysokie pozycje. Trochę zabrakło nam szczęścia, ale w tych warunkach nie dało się zając wyższej pozycji. Wielkie gratulacje dla naszych kolegów z zespołu, którzy stanęli na podium! Warto podkreślić, że wszystkie załogi zespołu Historic Team Poland dotarły do mety. Bardzo dziękujemy naszemu przyjacielowi Arturowi Prusakowi za pomoc technologiczną w przygotowaniu do rajdu i podczas imprezy.
Dodaj do:

(robo)
Rajdy / WRC /
2018-02-15 09:07:00Yaris WRC gotowy do Rajdu Szwecji 2018-02-02 10:54:00Kolejne wyzwania dla inżynierów Total2018-01-29 11:08:00Podwójne podium dla Toyoty w Rajdzie Monte Carlo2017-10-26 09:10:00Latvala, Hänninen i Lapp Yarisem w Rajdzie Wielkiej Brytanii2017-10-18 21:50:00Pieniążek wsiada do Skody Fabii R52017-10-18 12:08:00Ott Tänak kierowcą Toyota Gazoo Racing w sezonie 20182017-10-13 12:37:00Historia TAG Heuer w motorsporcie2017-10-09 15:53:00Łukasz Pieniążek szósty w WRC 2 podczas Rajdu Katalonii2017-10-03 23:49:00Katalońska próba Pieniążka
runda EHC, runda GSMP14-16.07.2017
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    Więcej informacji 



    Logowanie
    Login:
    Hasło: 
    Zapomniałem hasła
    Zarejestruj się
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl są wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    Więcej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies