Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas: redakcja[malpa]toprally.pl.
Phil Mills opisuje odcinki z drugiego dnia rywalizacji Rajdu Turcji rozgrywanego w ramach Rajdowych Mistrzostw Åšwiata.
OS10 Chimera (16.91km) 08:33/
Odcinek ten był pokonywany w 2006, ale na koniec rajdu. Nawierzchnia jest bardzo luźna z warstwą szutru i dlatego jest to jedna z najtrudniejszych prób w rajdzie. Zaczyna się od trzech kilometrów podjazdu po nowym asfalcie, lecz później przechodzi do zjazdu przez las. Jest bardzo wymagający ze względu na różne utrudnienia takie jak hopy. Zawodnicy jechali ten odcinek w pierwszym dniu tegorocznego rajdu.
OS11 / OS13 Silyon (27.36km) 09:21/12:52
Wracamy na znany nam z poprzedniego rajdu odcinek. Jest on identyczny jak w 2006 roku. Zaczynamy od zjazdu na wyboistej i krętej drodze, z wieloma dużymi skałami i zdradzieckimi zakrętami. Środkowa sekcja jest inna i biegnie między drzewami, potem wpadamy na szybki fragment trasy biegnący wzdłuż rzeki. Tak przez kilka kilometrów. Końcówka to emocje na serpentynach.
OS12 / OS14 Kemer (20.50km) 12:04/15:35
Kemer to mieszanka nawierzchni asfaltowej i szutrowej. Zaczyna się od 10 kilometrów podjazdu, co stanowi ogromny test dla mocy silnika i jakości wykonania. Cała sekcja biegnie pośród drzew rosnących przy drodze. Jeśli pada, to tam długo nawierzchnia jest mokra. Wygląda na to, że tym razem pogoda nam sprzyja i nie będzie padać. Po wąskiej i krętej sekcji między drzewami wjeżdżamy na drogę biegnącą przez szczyty górskie aż do mety.
OS15 Phaselis (22.40km) 16:23
To chyba najbardziej zmieniony odcinek w porównaniu z 2006. Start i meta zostały przesunięte. Próba zaczyna się od wąskiej i dość brudnej partii. Pod koniec trasy mamy trochę serpentyn. Odcinek ten przejechali kierowcy również w piątek na zakończenie dnia.
OS16 Antalya (2.6km) 18:01
Drugi przejazd odcinka medialnego na terenie Uniwersytetu w Antalya. Próba jest dokładnie taka sama jak w 2006 roku. Nawierzchnia to twardy szuter z asfaltem. Jest to dobry odcinek do oglądania dla kibiców a ponieważ jest też śliski to kierowcy powinni pojechać widowiskowo.
Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl są wykorzystywane pliki cookies.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.
Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.