Rajdy|Formuła 1|GSMP|Wyścigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2018-02-07 10:41
Teodor Myszkowski testuje prototyp LMP3
Teodor Myszkowski, ubiegłoroczny zwycięzca Lamborghini Super Trofeo Europe w klasie AM, przez dwa dni testował prototyp klasy LMP3 luksemburskiego zespołu DKR Engineering na torze Formuły 1 pod Barceloną.

Wielokrotny mistrz Polski w wyścigach motocyklowych i samochodowych w poniedziałek i wtorek pokonał łącznie 60 okrążeń, jeżdżąc 420-konnym autem z nadwoziem francuskiej Normy o wadze zaledwie 900 kg, zarówno po suchym, jak i po mokrym torze w Hiszpanii. Poznaniak notował także bardzo konkurencyjne czasy.

Teodor Myszkowski: - Po dwóch latach spędzonych za kierownicą Lamborghini zacząłem rozglądać się za nowym wyzwaniem, dlatego z wielką przyjemnością przyjąłem zaproszenie na testy w Barcelonie od ekipy DKR Engineering. Samochód LMP3 to prototyp, któremu bliżej do bolidu niż auta GT. Co prawda jego moc nie powala, ale niska masa w połączeniu z bardzo zaawansowaną aerodynamiką dają ogromną frajdę z jazdy. Nie jest ona jednak łatwa, ponieważ samochody te nie posiadają ani ABS-u, ani kontroli trakcji i są bardzo wymagające fizycznie. Prawdziwym wyzwaniem był pierwszy dzień, podczas którego jeździłem na mokrym torze i musiałem być bardzo skoncentrowany. Nie popełniłem jednak żadnego większego błędu, choć poza autem uczyłem się także zupełnie nowego dla mnie toru. Drugiego dnia było już sucho, a ja czułem się za kierownicą pewniej, co pozwoliło mi szukać granic przyczepności i możliwości auta. Razem z zespołem zrealizowaliśmy cały program testowy, a ja uzyskiwałem bardzo konkurencyjne czasy, dlatego wracam z Barcelony zadowolony. Bardzo dziękuję całej ekipie DKR Engineering, jej szefowi Kendy'emu Jancleasowi, menedżerowi Olly'emu Brinkmannowi oraz kierowcy, Nico Verdonkckowi, który polecił mnie zespołowi. Przede wszystkim dziękuję jednak mojemu partnerowi, producentowi olejów Pentosin, którego wsparcie pomogło nam doprowadzić testy do skutku. Nasza ostateczna decyzja na temat planów na sezon 2018 jeszcze nie zapadła, ale stanie się tak wkrótce, a dzięki testom auta LMP3 na horyzoncie pojawiła się bardzo ciekawa alternatywa dla samochodów GT.
Dodaj do:

(robo)
Wyścigi /
2018-02-07 07:59:00Karkosik kończy MRF Challenge w czołówce2018-01-31 09:09:00Fernando Alonso debiutuje w serii FIA WEC2018-01-30 14:23:00Karkosik głodny sukcesu w finale MRF Challenge2017-11-22 13:24:00Toyota poczwórnym mistrzem NASCAR2017-11-20 15:20:00Toyota wygrała WEC w Bahrajnie2017-11-19 20:30:00Polacy blisko zwycięstwa w Finale Światowym2017-11-19 19:54:00Artur Janosz dziesiąty na Imoli2017-11-14 11:20:00Alex Karkosik wraca na Bliski Wschód2017-11-10 11:22:00Lexus wystartuje w klasie Daytona Prototype international?
runda EHC, runda GSMP14-16.07.2017
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    Więcej informacji 



    Logowanie
    Login:
    Hasło: 
    Zapomniałem hasła
    Zarejestruj się
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl są wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    Więcej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies