Rajdy|FormuÅ‚a 1|GSMP|WyÅ›cigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2018-02-07 10:41
Teodor Myszkowski testuje prototyp LMP3
Teodor Myszkowski, ubiegłoroczny zwycięzca Lamborghini Super Trofeo Europe w klasie AM, przez dwa dni testował prototyp klasy LMP3 luksemburskiego zespołu DKR Engineering na torze Formuły 1 pod Barceloną.

Wielokrotny mistrz Polski w wyścigach motocyklowych i samochodowych w poniedziałek i wtorek pokonał łącznie 60 okrążeń, jeżdżąc 420-konnym autem z nadwoziem francuskiej Normy o wadze zaledwie 900 kg, zarówno po suchym, jak i po mokrym torze w Hiszpanii. Poznaniak notował także bardzo konkurencyjne czasy.

Teodor Myszkowski: - Po dwóch latach spędzonych za kierownicą Lamborghini zacząłem rozglądać się za nowym wyzwaniem, dlatego z wielką przyjemnością przyjąłem zaproszenie na testy w Barcelonie od ekipy DKR Engineering. Samochód LMP3 to prototyp, któremu bliżej do bolidu niż auta GT. Co prawda jego moc nie powala, ale niska masa w połączeniu z bardzo zaawansowaną aerodynamiką dają ogromną frajdę z jazdy. Nie jest ona jednak łatwa, ponieważ samochody te nie posiadają ani ABS-u, ani kontroli trakcji i są bardzo wymagające fizycznie. Prawdziwym wyzwaniem był pierwszy dzień, podczas którego jeździłem na mokrym torze i musiałem być bardzo skoncentrowany. Nie popełniłem jednak żadnego większego błędu, choć poza autem uczyłem się także zupełnie nowego dla mnie toru. Drugiego dnia było już sucho, a ja czułem się za kierownicą pewniej, co pozwoliło mi szukać granic przyczepności i możliwości auta. Razem z zespołem zrealizowaliśmy cały program testowy, a ja uzyskiwałem bardzo konkurencyjne czasy, dlatego wracam z Barcelony zadowolony. Bardzo dziękuję całej ekipie DKR Engineering, jej szefowi Kendy'emu Jancleasowi, menedżerowi Olly'emu Brinkmannowi oraz kierowcy, Nico Verdonkckowi, który polecił mnie zespołowi. Przede wszystkim dziękuję jednak mojemu partnerowi, producentowi olejów Pentosin, którego wsparcie pomogło nam doprowadzić testy do skutku. Nasza ostateczna decyzja na temat planów na sezon 2018 jeszcze nie zapadła, ale stanie się tak wkrótce, a dzięki testom auta LMP3 na horyzoncie pojawiła się bardzo ciekawa alternatywa dla samochodów GT.
Dodaj do:

(robo)
Wyścigi /
2023-06-16 23:41:00Radosław Ćwięczek po raz 10-ty na Magurze!2023-06-16 22:18:00Ruszył jubileuszowy wyścig górski Magura Małastowska2023-05-05 10:23:00Radosław Ćwięczek - Debiut wyścigach górskich w 4x4!2023-04-12 17:44:00Ruszają wyścigi górskie2023-03-23 17:01:00Inter Europol Competition - Celem jest mistrzostwo European Le Mans Series2023-03-16 16:23:00Kuba Śmiechowski - Zawsze jedziemy po wygraną!2022-07-29 22:00:00Sobotnia pogoda ustawi wyniki w Limanowej2022-07-29 11:16:00Waldemar Kluza wraca do ścigania, w mistrzowskim Mitsubishi Lancerze2022-07-17 19:22:00Krupa i Juhas wygrywają na Słowacji2022-07-13 16:11:00Mistrzowie wracają do Limanowej
Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 202109-09.05.2021
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    WiÄ™cej informacji 



    Logowanie
    Login:
    HasÅ‚o: 
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl sÄ… wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    WiÄ™cej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje siÄ™ w Polityce PrywatnoÅ›ci.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies