Rajdy|FormuÅ‚a 1|GSMP|WyÅ›cigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
RSMP | WRC | RPP | RSME | KJS | Inne | IRC
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2006-08-16 17:15
Zbigniew Gabryś: Rajd Krakowski zakończony przed czasem
Zbigniew Gabryś w swoim debiucie za kierownicą samochodu klasy S1600 nie zdołał osiągnąć mety Rajdu Krakowskiego z uwagi na usterkę techniczną, będącą wynikiem błędu w przygotowaniu samochodu. Na 3 odcinku specjalnym, przy dość niskiej prędkości, pęknięciu uległa tarcza hamulca w lewym przednim kole.

Zbigniew Gabryś: "Rajd Krakowski tym razem okazał się dla mnie mniej szczęśliwy. Startowałem w nim aby poznać możliwości jakie drzemią w mocnym samochodzie A-grupowym i abym mógł ocenić swoje szanse na rywalizację takim lub podobnym autem w przyszłości. Pierwszy odcinek specjalny, był dla mnie jednocześnie odcinkiem testowym, gdyż nie miałem wcześniej możliwości zbadania zachowania tego samochodu na suchej nawierzchni. Na drugim odcinku troszkę przyspieszyłem i po mału jazda zaczynała nabierać odpowiedniej płynności. Niestety już od tego odcinka zacząłem odczuwać bicie na kierownicy spowodowane uszkodzeniem hamulca. Zgłosiłem ten fakt do serwisu i usterka ta miała zostać usunięta na strefie. Trzeci odcinek specjalny jechałem już zachowawczo, hamując nawet wcześniej niż Lancerem, tak aby dotrzeć do mety. Niestety na dwa kilometry przed metą, tarcza lewego koła pękłą, wbijając się dodatkowo w felgę, w efekcie czego lewe koło uległo zablokowaniu i następnie natychmiastowo zeszło z niego powietrze. Nie miałem w tej sytuacji już żadnej możliwości manewru. Pozostaje cieszyć się, że awaria ta nastąpiła przy niskiej prędkości i skończyło się na drobnych uszkodzeniach samochodu.

Jedynym odcinkiem, po którym mogę wyciągąć jakiekolwiek wnioski z tego startu, jest drugi odcinek specjalny, kiedy jazda zaczynała się już po mału układać. Dla porównania odniosłem swoje czasy do pucharowych Peugeotów, które były moim jedynym punktem odniesienia i myślę, że przewaga w okolicach 5 sekund na kilometrze, w porównaniu do tego co dzieje się Mistrzostwach Polski, jest rezultatem dającym nadzieję na przyszłość zwłaszcza, iż wiem, że można było jeszcze znacznie przyspieszyć."

ip
Dodaj do:

2006-08-16 17:21:00WESEM Rally Team po 28. Rajdzie Krakowskim2006-08-16 17:19:00Żuchowski i Śliwa po Rajdzie Krakowskim2006-08-16 17:15:00Zbigniew Gabryś: Rajd Krakowski zakończony przed czasem2006-08-15 21:40:00Trembicki i Mendoń po starcie w Platinum Oleje 28. Rajdzie Krakowskim.2006-08-15 08:50:00Rafał Maliński i Kacper Pietrusiński po Platinum Oleje 28. Rajdzie Krakowskim.2006-08-12 22:56:00Tomek Kramarczyk zwyciężył w 28. Rajdzie Krakowskim!2006-08-11 09:59:00Harlos/Witek przed 28.Rajdem Krakowskim2006-08-09 16:21:00Tomek Trembicki i Radek Korzeniewski przed startem w Platinum Oleje 28. Rajdzie Krakowskim.2006-08-09 16:14:00Rajd Krakowski coraz bliżej2006-08-09 16:13:00Rafał Maliński i Kacper Pietrusiński przed Platinum Oleje 28. Rajdem Krakowskim.2006-08-09 15:57:00Dudziak w końcu w KitCarze!2006-08-04 09:54:00Rajd Krakowski: lista zgłoszeń zamknięta
Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 202109-09.05.2021
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    WiÄ™cej informacji 



    Logowanie
    Login:
    HasÅ‚o: 
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl sÄ… wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    WiÄ™cej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje siÄ™ w Polityce PrywatnoÅ›ci.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies