Rajdy|Formuła 1|GSMP|Wyścigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
RSMP | WRC | RPP | RSME | KJS | Inne | IRC
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2012-12-07 21:52
Płonka, Musz/Zygmunt, Dul/Drahan, Kluza, Załoga Łata / Grudziński po Barbórce
Mówią po tegorocznej Barbórce.


Jacek Płonka: ”A miało być tak pięknie…” - tak można podsumować nasz start w Barbórce.
Wydawało się, że wszystko jest pod kontrolą i damy radę dotrwać do wymarzonej Karowej,
zwłaszcza, że czasy uzyskiwane przez nas dawały realne szanse zakwalifikowania się na „Panią
Karową”. W pewnym momencie, jak w horrorze nagle wszystko się zawaliło i zostaliśmy
zdyskwalifikowani za nieregulaminowy przejazd trasy. Niestety, tak bywa w sporcie, trzeba
zapomnieć i zbierać siły na przyszły sezon, mamy nadzieję, że się uda wystartować w 2013 i znów
powalczyć o dobry wynik.
Chce mocno podziękować wszystkim, za mocne trzymanie kciuków i wytrwałe kibicowanie, które
naprawdę nas mocno wspierało i chociaż nie udało się nam skończyć tego rajdu tak, jak byśmy tego
chcieli, to i tak cieszymy się z możliwości startu w 50 Rajdzie Barbórka 2012. Mam nadzieję, że was
nie zawiodłem zbyt mocno.
Dziękuję również sponsorom i wszystkim tym, którzy na pomagali w tych najtrudniejszych
momentach oraz ekipie 2Brally za dobrze przygotowany samochód i za zaufanie. Na koniec dodam,
że chociaż Krzysiek popełnił mały błąd, to bardzo mu dziękuję i jestem wdzięczny za duży wkład
w ten start. Bez niego nie zebrałbym tak wielkiej motywacji. Wiem, że ma wielkiego „doła”, ale
to są rajdy i nikt nie jest nieomylny, więc śmiało można powiedzieć, że następnym razem będzie
lepiej.



Grzegorz Musz: To był dla nas świetny rajd i znakomite zakończenie sezonu. Kluczem do sukcesu
i awansu do Kryterium Asów była ściśle realizowana taktyka na trzech pierwszych odcinkach specjalnych, gdzie pojechaliśmy szybkim i płynnym tempem wystrzegając się błędów, które kosztowałyby nas większe straty czasowe. Po rozegranych trzech oesach zostaliśmy sklasyfikowani na czwartym miejscu (ze stratą czterech sekund do trzeciego miejsca) spośród trzydziestu dwóch zawodników w naszej klasie, a to oznaczało jedno – start w Ogólnopolskim Kryterium Asów na magicznej w świecie sportów samochodowych ulicy Karowej. W tym momencie sam wynik stanął na drugim miejscu. Możliwość pokazania się na Karowej przed wielotysięczną widownią, kamerami TVP i setkami fleszy to niesamowite i niezapomniane przeżycie. Nasz start nie byłby możliwy bez udziału naszych partnerów: Eko Energia – producent ekologicznych paliw energetycznych, VOX Industrie – dostawca wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych oraz „Rockwool Polska – światowy lider w produkcji skalnej wełny mineralnej. Dziękujemy także naszym partnerom, którzy przez cały rok nas wspierali: Grupa PSB Mrówka, EREM, TYTAN, SATYN, KOELNER, GRAPHITE i BOLIX oraz Prezydentowi Miasta Przemyśla. Dziękujemy także wszystkim kibicom za doping na trasach Mistrzostw Polski. Mamy nadzieję, że zapewniliśmy Wam sporo emocji w tegorocznym sezonie
i podczas samej Barbórki na ulicy Karowej. Do zobaczenia w przyszłym roku!


Damian Zygmunt: Świetny rajd, wspaniała atmosfera mnóstwo kibiców. Tak właśnie powinno wyglądać każde zakończenie sezonu. Nasze marzenia o starcie w Kryterium Asów spełniło się
i jesteśmy bardzo zadowoleni. Emocji, których doświadczaliśmy przejeżdżając słynną Karową nigdy nie zapomnimy. Dziękujemy wszystkim kibicom za gorący doping i wspaniałą atmosferę, którą stworzyliście w trakcie całej Barbórki.



Grzegorz Dul: Jedenaste miejsce w klasyfikacji generalnej rajdu to całkiem przyzwoity wynik, dzięki któremu awansowaliśmy do kryterium Asów na Karowej. Nie było łatwo znaleźć się w gronie 15 załóg, bo konkurencja w mojej klasie była bardzo duża a i warszawskie odcinki specjalne także zróżnicowane. Przede wszystkim bardzo krótkie, więc od początku duże prędkości i walka o sekundy. Na błędy nie było czasu, dlatego uważałem, aby nie przesadzić i nie uszkodzić Lancera. Dobrze mi się to udawało, aż do pechowego występu na Karowej. Tam nastąpiła awaria i to w najmniej spodziewanych okolicznościach. Nawierzchnia była bardzo przyczepna, więc po przegrzaniu opon materiały napędowe nie wytrzymały a w naszym przypadku była to półoś. Zapewne nie było to miłe, bo przytrafiło się nam na najbardziej medialnym odcinku i podczas bezpośredniej transmisji w TV. Ale i tak uważam, że start naszej załogi należy do udanych. Jestem bardzo zadowolony ze spotkania w Warszawie z kibicami, sponsorami, kolegami z Automobilklubów Mieleckiego i 4x4. Podziękowania dla mechaników, za ich ciężką pracę w serwisie a także Pawłowi Drahanowi za profesjonalizm i cztery starty w tym sezonie. Mojemu głównemu sponsorowi jakim jest producent regałów ELROB, jestem bardzo wdzięczny za współprace w roku 2012. Także moim partnerom firmom REGMOT, która czuwa nad prawidłową pracą mojej turbosprężarki, oraz QUATTRO - Autoszyby, Kessler i Dymek Cars bardzo dziękuję za wsparcie. Obecnie przede mną chwila odpoczynku, przygotowania do świąt, a także okres rozmów ze sponsorami na temat przyszłego sezonu. Jak spadnie śnieg może uda mi się jeszcze pojechać jakieś rajdy zimowe w styczniu lub lutym, nie dla wyniku, ale głównie dla treningu. Korzystając z okazji, życzę wszystkim sponsorom, zawodnikom, kibicom, oraz sympatykom rajdów Wesołych Świąt i fantastycznego sezonu 2013.
Paweł Drahan: - Patrząc na rekordowy wykaz załóg i klasy samochodów jakie znalazły się na liście zgłoszeń do 50.Barbórki, uważam, że miejsce jakie uzyskaliśmy w klasyfikacji generalnej rajdu jest w miarę satysfakcjonujące. Dało nam to awans do finałowej rozgrywki na Karowej i możliwość zaprezentowania się przed szeroką publicznością. Znając umiejętności Grzegorza liczyłem na dobry wynik, ale usterka Lancera nie pozwoliła nam na ukończenie tego kultowego odcinka. Pozostaje więc pewny niedosyt po Karowej. Ale w sumie jesteśmy zadowoleni, że przez chwilę mogliśmy pokazać się z dobrej strony i sprawić radość naszym sponsorom i kibicom, których serdecznie pozdrawiam, życząc Spokojnych Świąt.


Waldek Kluza: „Nie tak miało wyglądać nasze podziękowanie dla kibiców za cały mijający sezon.
Mocno przygotowywaliśmy się do tegorocznej Barbórki i mieliśmy nadzieję, że jubileuszowa edycja
przełamie pecha, jaki niestety do tej pory zawsze towarzyszył nam w Warszawie. Niestety, znów
okazało się, że historia lubi się powtarzać. Wszystko zaczęło się bardzo obiecująco, bo od
dziewiątego czasu na odcinku specjalnym „Cytadela”. Osiągnęliśmy wynik, który pozwolił
wyprzedzić wielu bardziej doświadczonych kierowców i znacznie mocniejszych samochodów.
Rezultat cieszy tym bardziej, że rano nie sprawdziły się nasze przewidywania i źle dobraliśmy opony
Jazda w takich warunkach, gdy samochód słabo się trzymał drogi nie była łatwa. Teraz możemy się
już tylko zastanawiać, jaki czas osiągnęlibyśmy na odpowiednich oponach.
Złapaliśmy odpowiedni rytm i wszystko zaczęło dobrze funkcjonować. Na Służewcu wszystko
jednak się odwróciło. Mniej więcej w połowie odcinka, zaczęły się problemy. Dotarliśmy jakoś
do mety odcinka, ale okazało się, że w naszym Evo awarii uległ tylny dyferencjał. W tej sytuacji
dalsza jazda nie miała już sensu. Po raz kolejny na Barbórce pokonały nas problemy techniczne.
Reszta dnia była bardzo trudna dla całego zespołu. Ogarnęła nas bezsilność. Ciężko było się
pogodzić z tym, że znów się nie udało, zwłaszcza że nasza pierwsza kwalifikacja do startu
na Karowej zdawała się być na wyciągnięcie ręki. Mieliśmy duże szanse na miejsce w czołowej
dziesiątce, ale dołączyliśmy do listy pechowców, która w tym roku była wyjątkowo długa.
Podziękowania należą się mojej rodzinie, która wspierała mnie w Warszawie, mojemu pilotowi
i całemu zespołowi, za ciężką pracę przed i podczas rajdu. Wszyscy pomogli mi przewalczyć trudne
chwile. Było ciężko, ale po tych kilku dniach wiem, że za rok wrócimy do Warszawy po wynik, który
przyćmi wszystkie nasze niepowodzenia.
Pięknym zakończeniem pobytu w Warszawie była gala rozdania pucharów za sezon 2012. Miłe
uczucie znów znaleźć się w gronie tylu doskonałych zawodników. Teraz czas chwilę odpocząć przed
rozpoczęciem przygotowań do sezonu 2013.
Ponownie dziękuje wszystkim naszym kibicom, że kolejny sezon byli z nami oraz partnerom, którzy
wspierali nas także podczas Barbórki: ProfiAuto, Stalco, BKF Myjnie, Monroe, Rally-Tech.



Załoga Łata / Grudziński
Rajd Barbórka chociaż trwa niedługo, to te kilka godzin były dla mnie bardzo pracowite i pełne
wrażeń. Moje dotychczasowe starty to wyścigi górskie i płaskie, więc podczas tego weekendu wiele
było dla mnie nowości. Przede wszystkim po raz pierwszy miałem okazję pracować z pilotem i uczyć
się dobrze opisywać trasę. Początki były ciężkie, ale Michał bardzo mi pomógł i szybko widać było
efekty. Przygotować opis to jedno, a słuchać notatek to drugie, ale to ciekawa odmiana po startach
„w pojedynkę”.
Co do samej Barbórki to po debiucie jestem pozytywnie zaskoczony. Zaczęliśmy bardzo dobrze,
ponieważ od 12 miejsca na „Cytadeli”. Odcinki chociaż krótkie to były bardzo wymagające i łatwo
było popełnić błąd. Niestety kapeć na „Służewcu” przekreślił wszelkie szanse na dobry wynik.
Szkoda, że pech dopadł nas tak szybko, bo miałem nadzieję, że uda nam się w debiucie pojawić na
Karowej w Lancerze. Ale cóż, za rok będzie lepiej.
Wiem, że jeszcze sporo nauki przede mną, ale bardzo dobrze czuje się startując w rajdach. Liczę
na to, że już niedługo znów będę miał okazję na kolejny start. Lancerem się nie udało, ale pojawiłem
się na Karowej w mojej Kia Picanto. Mam nadzieję, że razem z Bartkiem Mireckim i Zbyszkiem
Łaciszem przygotowaliśmy tłumom kibiców na Karowej ciekawy wspólny przejazd.
[Można to zamienić na „z chłopakami z Pucharu Kia”]
Dziękuje całemu zespołowi, i wszystkim, którzy wspierali mój debiut w Barbórce i cały ten sezon.
Mam nadzieję, że za rok tutaj wrócę, bogatszy o doświadczenia z tego roku. Teraz czas trochę
odpocząć i postawić odebrane na gali puchary na półce.
Na Barbórce naszymi partnerami była firma: DMMotors.
Dodaj do:

(Wojciech Fuk)

2012-12-07 21:52:00Płonka, Musz/Zygmunt, Dul/Drahan, Kluza, Załoga Łata / Grudziński po Barbórce2012-12-07 11:57:00CheckStar Zimny/Mirek Rally Team po 50 Rajdzie Barbórki2012-12-06 20:50:00Mówią po Barbórce: Rzeźnik/Mazur, Ogryzek/Cieślar, Leszczyński/Białorucka2012-12-05 22:35:00Mówią po Barbórce: Kaczmarski, Oleksowicz, Lubiak, Butruk, Typa, Bubik2012-12-05 22:19:00Powrót legendy na Karowej2012-12-04 08:45:00Barbórka podsumowaniem sezonu dla Mariusza Stec2012-12-02 23:12:00Sołowow: Pomyliłem się2012-12-02 22:34:00Podwójny sukces!2012-12-02 22:20:00Barbórka z niespodzianką2012-12-02 10:34:00Platinum Rally Team zakończyło sezon na 50. Rajdzie Barbórka2012-12-02 10:30:00Kościuszko 3. w Rajdzie Barbórka2012-12-01 22:32:00Królowie Karowej - Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran z LOTOS Dynamic Rally Team2012-12-01 21:20:00Ruta traci koło na próbie Karowa2012-12-01 20:13:00Kajto w ogniu wygrywa Karową2012-12-01 16:37:00Kajetanowicz i Baran czekają na Kryterium Asów na Karowej2012-12-01 16:18:00Chuchała i Heller w czołówce 50. Rajdu Barbórka2012-12-01 15:48:00Barbórka dla Kuchara2012-12-01 14:02:00Sołowow na czele. Kajetanowicz w serwisie2012-12-01 09:11:00Walka o Karową2012-11-30 21:30:00Po konferencji przed Barbórką2012-11-30 20:53:00Bubik i Lipiński przed Barbórką2012-11-30 20:47:00Ruta przesiada się do WRC2012-11-30 20:31:00Rzeźnik: Fantazyjna jazda i walka o pozycję2012-11-30 20:26:00Królowa Karowa i Stec2012-11-30 20:24:00 KRD TEAM wśród rajdowych asów Barbórki2012-11-30 20:08:00Damian Łata debiutuje w Barbórce2012-11-30 19:51:00Filip Nivette został tatą!2012-11-30 19:47:00Waldemar Kluza i Michał Miklaszewski przed Rajdem Barbórka2012-11-29 21:43:00Wilk i Żuk Rally Team w 50. Rajdzie Barbórka2012-11-29 21:33:00Ruta liczy na mokrą nawierzchnię podczas Rajdu Barbórki 2012-11-29 11:51:00Jacek Płonka i Krzysztof Barnat przed Rajdem Barbórka 20122012-11-29 11:49:00Butruk Rally Team na 50. Rajdzie Barbórka2012-11-29 11:45:00Radek Raczkowski przed 50. Rajdem Barbórka Warszawska 2012-11-28 22:33:00Halls Rally Team przed Barbórką2012-11-28 22:24:00Leszczyński/Białorucka wystartuje w jubileuszowym 50 Rajdzie Barbórka2012-11-28 22:08:00Niespodzianka w Rajdzie Barbórka - Maciej Lubiak za kierownicą Fiata Punto S20002012-11-28 21:53:00Wicemistrz Europy Rallycross w Barbórce Warszawskiej2012-11-28 21:47:00Kejetanowicz: Kibice - jesteście dla mnie najważniejsi 2012-11-28 21:18:00Jak się robi rajd? To nie takie proste…2012-11-27 20:58:00Talia Asów na Karowej2012-11-27 20:39:00Platinum Rally Team na 50.Rajdzie Barbórka2012-11-27 20:27:00Wesprzyj „Orkiestrę” i zasiądź w WRC!2012-11-27 20:18:00Schenk: Do startu podchodzimy ambitnie2012-11-27 20:13:00Powrót do kraju, powrót do Subaru2012-11-27 20:01:00Michał Streer i Zbigniew Gruszka przed 50. Rajdem Barbórka 20122012-11-26 22:41:00Mirecki wystartuje na Karowej2012-11-26 22:05:00Chuchała: Iść wszystko od pierwszego zakrętu2012-11-24 20:22:00Start obowiązkowy!2012-11-24 19:58:00Kościuszko Fordem Focusem WRC na Barbórce2012-11-21 23:02:00Baumgartner wystartuje w Rajdzie Barbórka w zespole Tomasza Kuchara!2012-10-29 22:21:00Barbórkowy rozkład jazdy
Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 202109-09.05.2021
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    Więcej informacji 



    Logowanie
    Login:
    Hasło: 
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl są wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    Więcej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies