Rajdy|Formuła 1|GSMP|Wyścigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2010-11-24 19:13
Zaczyna się sezon zimowy w Renault
Od ostatniego wyścigu F1 2010 roku minęło już sporo dni, testy na torze w Abu Dhabi zakończone i zespołu "zamykają się" w swoich siedzibach. Oto co dzieje się w zespole Roberta Kubicy ...



Teraz, kiedy dobiegł końca sezon F1, możecie odnieść wrażenie, że zespół jest w trybie wyciszenia. Ale nic bardziej mylnego, gdyż w rzeczywistości zbliżamy się coraz bardziej do narodzin naszego nowego bolidu na sezon 2011. Za nieco ponad miesiąc, niemal wszystkie komponenty będą wyprodukowane i gotowe przed fazą budowy bolidu na początku stycznia.

Mimo wszystko, kilka następnych tygodni przed świętami, będzie okazją do wakacji dla załogi wyścigowej podróżującej po całym świecie. Po 19 wyścigach wszyscy z pewnością zasługują na dobry odpoczynek. Ostatnia część sezonu była wyjątkowo ciężka, biorąc pod uwagę tyle długodystansowych lotów pomiędzy Europą i Azją. A do tego, w ostatnich pięciu tygodniach, większość ekipy pracowała podczas trzech wyścigów i sesji testowej, co dało się we znaki.

Ale zanim mechanicy znikną na wakacjach, będą musieli rozpakować cały ładunek, który powróci z Abu Zabi dzisiaj po południu. W tym oba podwozia R30, które zostaną rozmontowane, przebudowane i przygotowane jako przyszłoroczne auta pokazowe. Wszystkie inne zapasowe podwozia odchodzą na emeryturę i prawdopodobnie nikt więcej nie będzie nimi jeździć. Zamiast tego, staną się eksponatami muzealnymi i będą podróżować po całym świecie jako bolidy pokazowe.

Ten okres jest zdecydowanie moim ulubionym czasem w całym roku. Fabryka pracuje na pełnych obrotach, we wszystkich działach panuje krzątanina, a nowy bolid nabiera kształtów. Laboratorium kompozytów jest obecnie mocno zajęte - co nie jest zaskakujące, biorąc pod uwagę, że 80% bolidu wykonuje się z włókna węglowego. Za każdym razem, kiedy przechodzę obok laboratorium, zerkam przez szybę i widzę chłopaków, którzy układają błyszczące płaty włókna węglowego. Teraz widzę jak nabiera kształtów skorupa podwozia.

Niestety, nie mogę zrobić żadnych zdjęć nowych części do czasu prezentacji bolidu, ale spróbuję dodać kilka dodatkowych zdjęć, kiedy ładunek powróci do Enstone
Dodaj do:

(Wojciech Fuk)
Formuła 1 / 2010 /
2010-12-23 18:36:00Zmarł ojciec Raikkonena2010-12-08 15:50:00Trochę o technice w F12010-12-06 07:57:00Najciekawsze momenty zespołu Renault F12010-12-01 17:20:00Pastor kierowcą Williamsa2010-12-01 16:50:00Ecclestone "docenia" nowe zespoły2010-11-30 19:10:00Lista startowa F1 na 2011 rok2010-11-29 19:19:00Ja nadal tu jestem2010-11-25 20:09:00Z bolidu wyścigowego na pokazowy2010-11-22 18:32:00A. Sutil zostanie w Force India
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    Więcej informacji 



    Logowanie
    Login:
    Hasło: 
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl są wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    Więcej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies