Rajdy|Formuła 1|GSMP|Wyścigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
RSMP | WRC | RPP | RSME | KJS | Inne | IRC
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2019-08-21 16:50
Dwa tygodnie do Rajdu Polski Historycznego
W decydującą fazę weszły przygotowania do rozpoczęcia Rajdu Polski Historycznego – ważnej międzynarodowej imprezy, nawiązującej do Rajdów Polski, organizowanych niegdyś przez Automobilklub Krakowski.

Erwin Meisel, dyrektor zawodów: - Zawody odbędą się w terminie od 5 do 8 września 2019 r., a 8. edycja Rajdu Polski Historycznego będzie połączona z 2. Rajdem Polski Nowych Energii. Jak co roku kibice będą mieli okazję obejrzeć start honorowy z Rynku Głównego w Krakowie, gdzie w czwartek 5 września zaprezentują się w klasycznych samochodach rajdowych i w autach z napędem alternatywnym nie tylko najlepsze krajowe załogi, ale także czołowi zawodnicy z Austrii, Niemiec, Luksemburga, Litwy i Węgier. Oczekujemy w sumie około czterdziestu załóg. W tym czasie na Rynku Głównym będą również wystawione wyjątkowe okazy samochodów zabytkowych. Bazą zawodów jest niezmiennie Wieliczka.

Bogusław Sajdak, wicedyrektor imprezy: - Na uczestników czeka blisko 900-kilometrowa trasa, prowadząca najtrudniejszymi odcinkami dróg na południu Małopolski. Niemal trzecia część całego dystansu to próby klasyfikacyjne w formie testów na regularność jazdy. Pierwszy dzień to zmagania na nocnych odcinkach po Jurze Krakowskiej, drugiego dnia trasy wiodą po Pogórzu Wielickim, Beskidzie Wyspowym i Niskim, zaś w trzecim dniu – po Beskidzie Makowskim. Meta rajdu – w Krakowie na Placu Wielkiej Armii Napoleona u stóp Wawelu (sobota 7 września).

Zarówno 8. Rajd Polski Historyczny, jak i 2. Rajd Polski Nowych Energii są rozgrywane w formule testów regularności; w tej konkurencji liczy się perfekcyjna jazda z zadaną średnią prędkością na trudnych technicznie odcinkach specjalnych. Odchylenia od tej prędkości idealnej są mierzone w punktach kontrolnych z dokładnością do 0,1 sek. za pomocą systemu satelitarnego. Organizatorzy szczegółowo opisali istotę tej konkurencji na stronie internetowej zawodów w zakładce aktualności/poradnik dla początkujących.

Więcej informacji o tych imprezach Automobilklubu Krakowskiego – na stronach www.rajdpolskihistoryczy.pl i www.rajdpolskinowychenergii.pl.
Dodaj do:

(robo)
Rajdy / Inne /
2019-12-20 17:57:00Zespół Rallytechnology do Projekt E - serii dla samochodów w pełni elektrycznych2019-12-13 11:29:00Debiut Bieli w Hyundai i20 R52019-12-11 11:28:00Trela pokazał na Barbóce 800-konne auto do driftu2019-12-07 23:48:00Kajetanowicz i Szczepaniak: Królowie Karowej 2019!2019-12-07 22:20:00Awans o 23 pozycje Wróblewskiego w Rajdzie Barbórka2019-12-07 14:00:00Kajetanowicz i Szczepaniak liderami Rajdu Barbórka 2019!2019-12-05 18:57:00Gabryś i Gryc w stawce Rajdu Barbórka2019-12-04 22:21:00Subaru Poland Rally Team przed Rajdem Barbórka2019-12-04 15:04:00Start Barbórki w Galerii Młociny2019-11-25 22:50:00Kajetanowicz podziękuje kibicom na Barbórce
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    Więcej informacji 



    Logowanie
    Login:
    Hasło: 
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl są wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    Więcej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies