Rajdy|Formuła 1|GSMP|Wyścigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2010-10-01 12:33
Filip Mocie - Jest tytuł Wicemistrza Polski!
Zespół wyścigowy Filipa Mocie po ostatniej rundzie Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski rozegranej na Czeskim torze w Brnie może już świętować zdobycie po raz pierwszy tytułu Wicemistrza Polski w klasie D4 do 2000 cm3. W debiutanckim sezonie Krakowianin spisywał się rewelacyjnie podczas wszystkich wyścigów. Zabrakło jedynie 4 punktów do zdobycia tak bardzo upragnionego Mistrzostwa. Nowe tory, wiele nauki i trening, trening i jeszcze raz trening, tak w skrócie wyglądał pierwszy sezon w wyścigach torowych młodego Krakowskiego zawodnika Filipa Mocie.

Filip Mocie: Na tor w Brnie dotarliśmy w czwartek, po krótkim zapoznaniu wykonanym na nogach odbyliśmy dwa wolne treningi, w czasie których pojawiły się małe problemy z hamulcami. Samochód wpadał w mocne wibracje i rzucało nim strasznie. Moi niezawodni mechanicy naprawili źródło niepowodzeń w treningach i w piątek w czasie kwalifikacji poprawiłem się o 8 sekund. Wynik jaki udało się osiągnąć - 12 czas na 19 samochodów był bardzo dobry. Na wyścig musieliśmy poczekać do niedzieli.

Od samego rana strasznie lał deszcz, który jednak ustał na chwilę tuż przed wyścigiem, ale pomimo tego nadal było bardzo mokro i ślisko na torze. Po starcie utrzymywałem przewagę nad Byśkiniewiczem. Niestety moje opony deszczowe były mocno docięte na duży deszcz i po 4 okrążeniach zużyły się, co spowodowało że zacząłem notować gorsze czasy na okrążeniu i zostałem wyprzedzony przez niego. Ostatecznie wyścig zakończyłem na trzecim miejscu Polskiej klasyfikacji.

Jest mały niedosyt, ale przed sezonem nawet nie myślałem, że w Brnie będę wałczył o tytuł mistrza Polski :). Tor jest wspaniały bardzo szybki, a zarazem techniczny, są partie zakrętów w dół i do góry. Tor ma długość ok 5400m i zajmuje ogromy obszar z pięknymi dużymi trybunami i całym zapleczem technicznym. Jestem już myślami w przyszłym sezonie, jest kilka pomysłów, na pewno będą zmiany w samochodzie, kolejne ewolucje, ale o tym poinformuje niebawem.

Dziękuje wszystkim sponsorom, moim mechanikom wszystkim którzy mnie wspierali i dali wolę walki. Podziękowania należą się ekipie TEAM PROMOTION za obsługę medialną w sezonie 2010 oraz dla portalu toprally.pl, który sprawuje patronat medialny nad moimi startami.

Dodaj do:
Informacja prasowa: (Filip Mocie)
Wyścigi / WSMP /
2020-07-06 09:41:00Inauguracja sezonu WSMP2019-08-19 11:29:00Pierwsze tytuły w WSMP, Rdest odrabia straty2019-08-13 13:36:00WSMP jedzie na Łotwę. Powrót Gosi Rdest2019-06-10 10:01:00Efektowny weekend WSMP2019-06-05 12:09:00Mocarne auta GT3 i Kia Platinum Cup na WSMP2019-05-13 13:01:00Efektowna inauguracja sezonu WSMP. 160 aut na Torze Poznań2019-05-08 09:39:00Czas na sezon WSMP2016-09-22 15:48:00Relacja TV na żywo z wyścigów na Torze Poznań2016-06-07 21:31:00Kolejne podium młodzików w MPH2014-06-06 10:30:00Karol Lubas zmienia zespół!
Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 202109-09.05.2021
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    Więcej informacji 



    Logowanie
    Login:
    Hasło: 
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl są wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    Więcej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies