Rajdy|Formuła 1|GSMP|Wyścigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
RSMP | WRC | RPP | RSME | KJS | Inne | IRC
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2018-09-03 07:28
Polskie załogi na podium Rajdu Polski Historycznego
7. Rajd Polski Historyczny został rozegrany w międzynarodowej odsadzie z udziałem 31 załóg z Austrii, Belgii, Danii, Francji, Hiszpanii, Luksemburga, Łotwy, Polski, Rumunii, Węgier i Włoch. Zawodnicy jechali w historycznych autach wyczynowych nie młodszych, niż z roku produkcji 1990; najstarszy Austin Healey Sprite miał 60 lat!

Tegoroczna edycja RPH liczyła 1351 km po górskich i podgórskich drogach na południu Małopolski; niemal 60 procent trasy stanowiły próby klasyfikacyjne w formie testów regularności jazdy. Na rajd składały się cztery etapy, prowadzące z Krakowa po Jurze, a potem z Wieliczki w rejon Gorlic, Bukowiny Tatrzańskiej i Suchej Beskidzkiej. Krótsze dystanse dotyczyły uczestników rozgrywanego równolegle 1. Rajdu Polski Nowych Energii (7. runda cyklu E-Rally Regularity Cup FIA, nieoficjalnych mistrzostw świata) dla 9 załóg, startujących w samochodach elektrycznych najnowszej generacji.

W 7. Rajdzie Polski Historycznym całe podium zajęły krajowe załogi. Triumfowali Marcin i Mateusz Stryczakowie w Porsche 911 (491 punktów). Kolejne miejsca przypadły w udziale Robertowi Burchardowi i Karolowi Jaskłowskiemu (Fiat 124 Spider, 666 p.) oraz Danielowi i Mateuszowi Surmaczom (Ford Sierra Coupe, 871 p.). Tylko dwóch punktów do podium zabrakło najlepszej załodze zagranicznej – Christianowi Crucifixowi i Josephowi Lambertowi z Luksemburga (Porsche 911). Sklasyfikowano łącznie 23 załogi.

W 1. Rajdzie Polski Nowych Energii najlepsi okazali się Artur Prusak z Łukaszem Nytko (Volkswagen e Golf, 5540 p.); kierowca jeździ z licencją francuska, pilot – z kanadyjską. Na drugiej lokacie francuska para Didier Malga/Anne Bonnel (Renault Zoe, 8660 p.). Trzecia pozycja dla załogi Artur Burtan/Jacek Stróż (Fiat 500 e, 12 270 p.).

Impreza została zorganizowana przez działaczy Automobilklubu Krakowskiego w jubileuszowym roku 110-lecia istnienia tego zasłużonego stowarzyszenia. Dyrektorem rajdu był Erwin Meisel, a jego zastępcami Grażyna Hołojuch oraz Bogusław Sajdak.
Dodaj do:

(robo)
Rajdy / Inne /
2024-04-12 19:10:00Jeden zespół - dwie Fabie w Memoriale!2023-02-02 11:07:00Wielicki PLATINUM Rajd Memoriał po raz siódmy2022-09-30 18:17:00Radosław Ćwięczek - Powrót do Wisły po 15 latach!2022-07-22 15:59:00Radek Ćwięczek przed Rajdem Małopolskim2022-07-20 12:14:00Blisko 100 załóg w Valvoline Rajdzie Małopolski 2022!2022-07-18 22:26:00Valvoline Rajd Małopolski już w ten weekend!2022-06-27 22:10:00Dziewięć odcinków specjalnych Valvoline Rajdu Małopolski 20222021-05-05 11:14:0028 pozycji na liście zgłoszeń Memoriału JKuliga i M.Bublewicza2021-04-08 22:32:00Zmiana daty PLATINUM 5. Rajdu Memoriału Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza2021-03-08 16:32:00PLATINUM 5. Rajd Memoriał z sześcioma odcinkami specjalnymi
Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 202109-09.05.2021
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    Więcej informacji 



    Logowanie
    Login:
    Hasło: 
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl są wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    Więcej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies