Rajdy|Formuła 1|GSMP|Wyścigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
RSMP | WRC | RPP | RSME | KJS | Inne | IRC
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2014-08-07 11:08
Mówią przed startem Rajdu Rzeszowskiego
Po dłuższej przerwie przyszedł czas na kolejną rundę cyklu RSMP - Rajd Rzeszowski. Oto co mówią zawodnicy przed startem imprezy: Tomasz Kasperczyk, Damian Syty, Maciek Oleksowicz, Dominik Butvilas, Kamil Heller, Damian Łata, Michał Trela, Tomek Gryc, Tomasz Czopik, Marcin Hinz, Sławomir Strychalski, Ryszard Kiewrel, Krzysztof Janik, Łukasz Pieniążek, Ryszard Ciupka.

W najbliższy piątek i sobotę (8-9 sierpnia 2014) wystartuje 23 Rajd Rzeszowski – czwarta runda tegorocznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Tomasz Kasperczyk i Damian Syty, którzy w ubiegłym sezonie zajęli III miejsce w klasie 6, w tym roku rywalizują znacznie mocniejszym samochodem – Fordem Fiestą R5, przygotowaną przez Akademię Rajdową C-Rally. Po trzech eliminacjach RSMP załoga Tiger Rally Team zajmuje 6 miejsce w klasyfikacji generalnej RSMP. Team krakowsko-bielski wyjedzie na odcinki specjalne jako 10 załoga w stawce.

Tomasz Kasperczyk: Moje nastawienie przed 23 Rajdem Rzeszowskim jest bardzo pozytywne. Zrobiliśmy dużo kilometrów testowych. Dzięki temu wraz z Damianem i Urmo wypracowaliśmy bardzo dobre ustawienia samochodu, które niewątpliwe wykorzystamy na rajdzie.

Planujemy dynamiczną, płynną jazdę podczas zdobywania kolejnych doświadczeń rajdowych. Mamy nadzieję, że ten rajd przyniesie nam dużo frajdy. Będziemy starać się jechać dobrym tempem, tak aby dotrzeć do mety, a jednoczenie kibicom sprawić dużo radości.
Zapraszam do kibicowania!


Damian Syty: Jesteśmy po dwudniowych testach, które przebiegły bardzo pozytywnie. Jesteśmy dobrze przygotowani. Dobraliśmy bardzo dobre nastawy zawieszenia. Tym razem pojedziemy na nowych oponach, które są przystosowane do rajdów rozgrywanych w Mistrzostwach Europy.

Na takich oponach planujemy jechać do końca sezonu. Zobaczymy jak się sprawdzą w polskich warunkach rajdowych. Cieszymy się, że odcinki są nowe, ze względu na to, że nie mamy tak dużego doświadczenia w RSMP jak nasi koledzy. Trzy nowe odcinki, zwiększają nasze szanse, bo nasi bardziej doświadczeni konkurenci również ich nie znają. Będziemy starać się walczyć o jak najlepsze lokaty w piątek i w sobotę.


Tomasza Kasperczyka i Damiana Sytego wspiera firma MASPEX - producent napoju energetycznego Tiger. Pomoc organizacyjną, logistyczną, jak również przygotowanie i serwis samochodu zapewnia Akademia Rajdowa C-Rally.

Zapraszamy na profil TIGER Rally Team na Facebooku


Wspomnienia Oleksowicza z Arłamowa

Maciek Oleksowicz i Michał Kuśnierz zakończyli zapoznanie z trasą 23. Rajdu Rzeszowskiego. Przed rozpoczęciem jutrzejszych zmagań w rajdzie, załoga Inter Cars Castrol TRW miała okazję sprawdzić się na oficjalnym odcinku testowym.

2,7-kilometrową próbę zlokalizowano w miejscowości Niechobrz. Ford Fiesta R5 z numerem startowym 5 pokonał tę próbę w czasie 1:48,1 s.

Maciek Oleksowicz - Z odcinka testowego jesteśmy umiarkowanie zadowoleni. Na początku mieliśmy drobne problem z samochodem. Silnik nie rozwijał pełnej mocy, ale udało nam się uporać z tym problemem i na dwóch ostatnich przejazdach było już dużo lepiej. Ustawienia samochodu sprawdziły się na tej krótkiej próbie. Pogoda na razie jest stabilna – jest bardzo ciepło. Ta kwestia pozostaje jednak loterią, bo zapowiadane są przelotne burze. Odcinki bardzo nam się podobają. Jest na nich dużo zakrętów i chytrych miejsc. Jeżeli nie zacznie padać, to będzie naprawdę bardzo fajny rajd. Jeżeli spadnie deszcz, to zapewne z cięć powychodzi bardzo dużo błota, a trasa zrobi się niesamowicie zdradliwa. Część nowych odcinków, zlokalizowanych nieco dalej od Rzeszowa, charakterystyką przypomina oesy Rajdu Arłamów. W tym rajdzie już pokazaliśmy, że pasują nam takie odcinki, więc jesteśmy optymistycznie nastawieni. Bardzo fajna jest też zmodyfikowana Lubenia, która z racji swojej długości będzie zapewne kluczowa dla przebiegu rywalizacji w Rajdzie.


Subaru Poland Rally Team gotowy na Rajd Rzeszowski

Czwarta runda Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, Rajd Rzeszowski, to kolejny tegoroczny start Subaru Poland Rally Team. Jeden z najtrudniejszych, ale jednocześnie najbardziej wyczekiwanych rajdów w kalendarzu RSMP będzie wymagającym testem dla duetu Dominik Butvilas/Kamil Heller. Załoga SPRT klasyfikowana będzie w grupie 3 w której czeka na nich aż 5 rywali, co zapewni wiele emocji i da szansę na zdobycie sporej liczby punktów w generalce mistrzostw.

Start honorowy rajdu zaplanowano na godzinę 19 w czwartek, a właściwa rywalizacja rozpocznie się w piątek o 12:05 od odcinka Godowa. Dzień zakończy miejska próba Nowy Świat, która podsumuje liczący 82 kilometry oesowe etap. Sobota to aż 6 odcinków specjalnych o łącznej długości 80 kilometrów. Ceremonia mety odbędzie się o godzinie 17 na rynku w Rzeszowie.

Dominik Butvilas - Od poprzedniego naszego startu minęło trochę czasu, ale to nie oznacza, że nie trenowałem. Pod koniec czerwca mieliśmy świetną zabawę podczas Zlotu Plejad, gdzie startowałem nowym WRX STI, który bardzo mi się podoba! Następnie odwiedziłem Szkołę Jazdy Subaru w Kielcach, gdzie trenowałem pod okiem doświadczonych instruktorów. Jestem bardzo wdzięczny za tę możliwość. Na Litwie zostałem zaproszony do udziału w wyścigu długodystansowego na 1000 kilometrów. Startowałem tam autem z napędem na 4 koła i podobną mocą co moje rajdowe Subaru, było to bardzo przyjemne i pożyteczne. W koncentracji przed kolejną rundą RSMP pomaga mi również trening psychiczny i fizyczny. Rajd Rzeszowski będzie dla mnie zupełną nowością, a jego ogólną charakterystykę znam tylko z informacji przekazanych mi przez zespół, jak i od innych kierowców. Celem będzie zwycięstwo w klasie 3, więc jeśli ktoś również chce wygrać, to powinien spodziewać się zażartej walki. Postaramy się przywieźć z każdego etapu jak najwięcej punktów. Dziękuję całemu Zespołowi i naszym Partnerom: Subaru Import Polska, Keratronik, Raiffeisen Leasing, Lemona Electronics, SJS oraz AIBĖ.

Kamil Heller - W kwestii mojej kontuzji zdaję się na opinię mojego lekarza, który na podstawie wyników badań oznajmił mi, że jestem zdrowy i powinienem jak najszybciej zapomnieć o urazie. Oczywiście nie oznacza to, że od razu po wyjściu z gabinetu wykonałem jedną z figur akrobatycznych, a na pełny powrót do formy daję sobie jeszcze trochę czasu. Rajd Rzeszowski jest jedną z trudniejszych eliminacji w kalendarzu. Będąc tu pierwszy raz trudno jest uzyskać dobry czas. Trzeba znać parę trików i wykazać się sprytem. Dobrze jest znać również szczególnie podstępne miejsca. Bezproblemowa jazda po trudnych odcinkach Rajdu Rzeszowskiego daje wyjątkowe poczucie satysfakcji, co wynika z dobrze wykonanej pracy.


Damian Łata i Michał Trela w Rajdzie Rzeszowskim z nowymi partnerami

Damian Łata: W najbliższy weekend czeka na nas kolejna runda Rajdowego Pucharu Polski i kolejny debiut. Wszystko co wiem o Rajdzie Rzeszowskim to informacje zasłyszane od innych zawodników, więc na naukę przyjdzie czas dopiero na miejscu. Zadanie będzie ciężkie, ale też idealne, po dłuższej przerwie, ponieważ brakowało mi tych emocji. Myślę że doświadczenie Michała, który już tutaj miał okazję jeździć kilka razy, będzie bardzo pomocne. Myślę, że jesteśmy dobrze przygotowani do rywalizacji. Testy, które przeprowadziliśmy kilka dni temu pozwoliły sprawdzić kilka ustawień i zestroić samochód. Jedziemy zbierać nowe doświadczenia, ale naszym celem jest walka o czołówkę w RPP. Liczę, że złapiemy dobre tempo już od samego początku, a na mecie damy kibicom powody do dumy.

Będzie to wyjątkowy rajd z jeszcze jednego powodu. Bardzo się cieszę, że do grona Partnerów naszego zespołu: Polskie Stacje Paliw R8, DMMotors oraz Witek Motorsport dołączyło Uzdrowisko Busko-Zdrój S.A., producent wody mineralnej Buskowianka. Rajd Rzeszowski będzie początkiem naszej współpracy i mam nadzieję, wspólnych sportowych sukcesów.


Michał Trela: Będzie to dla mnie czwarta okazja zmierzenia się z podkarpackimi odcinkami. Cieszę się na zbliżający start i nie mogę doczekać się już pierwszego odcinka. Ciężko wybrać, który start w Rzeszowskim był dla mnie najlepszy, ponieważ ten rajd zawsze robi wrażenie. Odcinki są trudne i wysoko stawiają zawodnikom poprzeczkę, a do tego zmienne warunki, jakie lubią tutaj panować i wynikająca z tego wszystkiego loteria z oponami – to są rzeczy, które pierwsze przychodzą mi do głowy opisując zbliżający się rajd. Jestem pewien, że jesteśmy dobrze przygotowani do startu. Z każdym kolejnym odcinkiem rozwijamy swoją jazdę i dopracowujemy opis. Nabyte doświadczenie Damiana zaczyna procentować. Cel dla nas to walczyć od pierwszego kilometra i narzucić sobie dobre tempo. Trzymajcie za nas mocno kciuki. Do zobaczenia na trasie Rajdu Rzeszowskiego.


Gryc Racing Team wraca silniejszy i głodny zwycięstwa podczas 23. Rajdu Rzeszowskiego!

Już w najbliższy czwartek na rzeszowskim Rynku wystartuje czwarta runda Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski 2014 (RSMP) – 23. Rajd Rzeszowski. Na półmetku sezonu polscy zawodnicy ścigać się będą wraz z załogami klasyfikowanymi w Mistrzostwach Słowacji, więc na podkarpackich odcinkach specjalnych zobaczymy ponad sześćdziesiąt samochodów. Z numerem 12 wystartują w Rzeszowie liderzy klasy 3 – Tomasz Gryc i Przemysław Zawada w N-grupowym Mitsubishi Lancerze Evo IX. Przed nimi jedenaście prób sportowych o łącznej długości nieco ponad 160 kilometrów. Meta rajdu przewidziana jest w sobotę 9 sierpnia na rzeszowskim Rynku.

Tomek Gryc - "Niemal w samym środku wakacji przystępujemy do walki w czwartej rundzie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski – 23. Rajdzie Rzeszowskim. Przerwa po ostatniej eliminacji trwała długie dwa miesiące, które staraliśmy się maksymalnie dobrze wykorzystać. Tuż po Rajdzie Karkonoskim rozpoczęliśmy odbudowę naszego Mitsubishi i już wiemy, że zakończyła się ona sukcesem. Auto wygląda i jeździ jak nowe, o czym mieliśmy okazję przekonać się podczas krótkich testów. Za ogrom pracy włożonej w naprawę samochodu jestem bardzo wdzięczny i serdecznie dziękuję ekipie mechaników pod wodzą Artura Orlikowskiego. Przed Rajdem Rzeszowskim witamy w składzie naszych sponsorów dwóch nowych Partnerów: firmę NordGlass (www.nordglass.pl), która m.in.: dostarczyła komplet wysokiej klasy szyb samochodowych do odbudowy naszego Mitsubishi Lancera Evo IX oraz wyłącznego dystrybutora olejów Valvoline na Polskę (www.valvolinepolska.pl), która zaopatrzyła nasz serwis m.in.: w wysokiej klasy oleje i środki smarne. Podczas 23. Rajdu Rzeszowskiego jako jedyna załoga wystartujemy na oponach Pirelli (www.pirelli.com/tyre/pl/pl/). Zapraszamy kibiców i fanów sportów motorowych do odwiedzenia zespołu Gryc Racing Team na strefie serwisowej zlokalizowanej w dniach 8 i 9 sierpnia na terenie Kampusu Politechniki Rzeszowskiej, przygotowaliśmy moc gadżetów i kuponów rabatowych na produkty naszych nowych Partnerów." - komentuje Tomasz Gryc

"Do „rajdówki” Tomka Gryca wsiadam niemal wprost z samolotu, którym wróciłem z Rajdu Finlandii. Po zmaganiach z szybkimi szutrowymi oesami czas na walkę na krętych, asfaltowych odcinkach, z których poziomu trudności słynie Rajd Rzeszowski. To bez wątpienia jedna z najciekawszych rund RSMP i z radością staniemy na jej starcie. Do zawodów w stolicy Podkarpacia staraliśmy się maksymalnie dobrze przygotować i nasz plan minimum to utrzymanie tempa z Rajdu Karkonoskiego oraz pozycji lidera RSMP w klasie 3. Konkurenci z pewnością nie dadzą nam nawet chwili wytchnienia, więc do samej mety będziemy musieli jechać na maksimum naszych możliwości. Serdecznie zapraszamy wszystkich entuzjastów motorsportu do bezpiecznego kibicowania na trasach 23. Rajdu Rzeszowskiego." - dodaje Przemysław Zawada


Ulubiony rajd Czopika

Tomasz CzopikPo długiej przerwie, 23 Rajd Rzeszowski rozpoczyna drugą część tegorocznego sezonu. Parę tygodni nie siedzieliśmy w rajdówce, więc wspólnie z Grześkiem Grzybem odbyliśmy testy, na takim bardzo typowym odcinku pod ten rajd, krętym, chudym z podbijającymi miejscami i przepustami.

Rajd ten jest jednym z moich ulubionych. Bardzo się na niego z Jackiem cieszymy. Lubię go za jego atmosferę i chętnie tutaj wracam. Jest inny od pozostałych w naszym kraju. Uzyskiwałem na nim najlepsze wyniki. Wygrałem w 2003 roku, kiedy zdobyłem tytuł Mistrza Polski, dwa razy byłem drugi, raz czwarty. Bardzo lubię wąskie, kręte, techniczne, wymagające oesy, obecnie poprowadzone po naprawdę równych, jednak nie zawsze przyczepnych asfaltach. Będziemy się starać walczyć o jakieś piąte, szóste, siódme miejsce – bo takie jest nasze miejsce w tym roku. Ale coraz szybciej jedziemy „Zośką”, jak nazywamy naszą Skodę. Szkoda tylko, że zapowiadają jakieś dziwne burze w piątek. To może pokrzyżować plany na przykład na 30-kilometrowej Lubenii, która dwukrotnie przejeżdżana, może mieć istotny wpływ na wyniki w rajdzie.

Ponieważ jest to łączona runda, dodatkową atrakcją będzie rywalizacja z kierowcami słowackimi. Myślę, że pod względem sportowym będzie to bardzo ciekawy rajd.



Marcin Hinz - Przełamać klątwę
Na liście zgłoszeń 23. Rajdu Rzeszowskiego znalazły się 54 załogi, w tym 9 w klasie Astra. Dzięki mocnej obsadzie, kibice mogą spodziewać się widowiskowej i zaciętej walki na OS-ach. Dla załogi Sławomir Strychalski/Marcin Hinz nie była to nigdy szczególnie udana impreza, ale liczą że tym razem uda się „odczarować” podkarpackie trasy.

Sławomir StrychalskiPo sporej wakacyjnej przerwie w końcu przed nami 23. Rajd Rzeszowski. Techniczne odcinki na Podkarpaciu wymagają dobrej formy, dlatego też mamy zaplanowane krótkie testy, które po takiej przerwie na pewno pomogą w dostosowaniu się do warunków bojowych. Ostatnie dwie edycje tego rajdu nie były dla nas zbyt udane, mieliśmy podczas niego raczej zła passę. Liczymy na przełamanie tej klątwy i postaramy się pokazać z jak najlepszej strony. Trudne, kręte i wąskie odcinki ze szczytami to kwintesencja tej imprezy. Przepadam za takimi trasami, gdzie przynajmniej częściowo nie do końca liczy się tylko moc samochodu. Cieszy nas duża frekwencja w klasie, to na pewno zaowocuje wieloma emocjami – mamy nadzieję, że tymi pozytywnymi. Nie mogę się już doczekać!

Marcin HinzTo rajd, który darzę wielką sympatią. Startuję tu już po raz czwarty. Debiutowałem w RPP właśnie w Rajdzie Rzeszowskim, lata lecą nieubłaganie. Ciekawostką jest, że na trzy starty ukończyłem tylko ten pierwszy i to w dodatku jadąc Fiatem 126p z kobietą! To fajne uczucie, gdy wracasz w takie miejsce. Wspominasz i zauważasz postępy, a wszystko dzięki ludziom, których spotkałem na swojej drodze. Sam nigdy do niczego bym nie doszedł. Do zobaczenia na odcinkach, trzymajcie kciuki - #121 !

Start załogi Sławomir Strychalski/Marcin Hinz w 23. Rajdzie Rzeszowskim wspierają partnerzy: TORINO - transport drogowy, PunktOlejowy.pl .


Ryszard Kiewrel i Krzysztof Janik przed 23. Rajdem Rzeszowskim

Kolejna odsłona Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, jaką jest 23. Rajd Rzeszowski, będzie również kolejnym startem duetu Ryszard Kiewrel / Krzysztof Janik. Załoga wystartuje, podobnie jak w bardzo udanym dla niej Rajdzie Karkonoskim, samochodem Renault Clio w klasie 8.

Ryszard Kiewrel: Przed nami 23 Rajd Rzeszowski. Mam nadzieję, że ta edycja będzie wreszcie dla nas szczęśliwa. Dwa lata temu nie wystartowałem w rajdzie z powodu kontuzji. W zeszłym roku, jeszcze nie wyjechaliśmy na trasę rajdu, a już zaliczyliśmy półtorej minuty kary za spóźnienie, a na ostatnim odcinku na trzy minuty wpadliśmy do rowu. Zatem... do trzech razy sztuka! Patrząc na mapki, trasy wydają się być bardzo wymagające. Przejechać 30 kilometrowy odcinek Lubenia, w obecnych warunkach atmosferycznych, też łatwo nie będzie. Cieszy frekwencja w naszej klasie 8 - 14 załóg to chyba rekord ostatniego dziesięciolecia! Naszym celem na ten rajd będzie przede wszystkim, jego ukończenie. Jeśli uda nam się ukończyć w pierwszej piątce RSMP, to będzie na prawdę sukces. W ostatnią sobotę przeprowadziliśmy testy, na których w samochodzie wysypało się chyba wszystko, co mogło, ale na szczęście jest już naprawione. Z tym większym optymizmem czekamy na Rajd Rzeszowski. Samochód, jak zwykle, przygotowują koledzy z Ingram Garaż i jesteśmy pewni, że auto nas nie zawiedzie. Co prawda i Krzysiek i ja niejednokrotnie jechaliśmy Rzeszowski, ale nigdy nie jechaliśmy tego rajdu razem. Liczę, że wspólnie odczarujemy mojego pecha. Zapraszamy wszystkich na trasy rajdu! Liczymy na Wasz doping!

Krzysztof Janik: Za nami wspólny start w Rajdzie Karkonoskim oraz nieco kilometrów testowych. Pozwala to już stopniowo dostrzegać miejsca, w których można pojechać szybciej. Taki też mamy plan – jechać coraz lepiej z rajdu na rajd, z pętli na pętlę, z odcinka na odcinek. Myślę, że w tym rajdzie musimy po prostu pojechać swoje, nie patrząc zbytnio na konkurencję, a miejsce będzie na mecie. Zresztą homologacja naszego Clio III nie pozwala praktycznie na nic, tak więc trudno jest je z czymkolwiek porównać  Cieszy mnie natomiast, że w naszej klasie w ramach rozgrywek FIA CEZ pojedzie kilka słowackich załóg – a to bardzo sympatyczny naród


Debiut Łukasza Pieniążka w Rajdowym Pucharze Polski

Z numerem 118 do rywalizacji w Rajdowym Pucharze Polski wystartuje Łukasz Pieniążek, aktualny lider Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Śląska. Dla reprezentanta LP Rally Team będzie to pierwszy start w tzw. rajdowej „drugiej lidze”, a na prawym fotelu jego rajdówki zasiądzie doświadczony Ryszard Ciupka, który ma na swoim koncie m.in. Rajdowy Puchar Polski w klasyfikacji generalnej roku 2010.

Łukasz Pieniążek: Konsekwentnie realizujemy plan, jaki założyliśmy sobie na ten rok. Start w Rajdowym Pucharze Polski to z pewnością duże wyzwanie: czeka na nas sześć odcinków specjalnych, które łącznie mierzą ponad 80. kilometrów. To o 50. więcej, niż w przeciętnej rundzie trzecioligowej. Zapowiada się ciekawy dzień, dlatego wszystkich zapraszamy do bezpiecznego kibicowania przy odcinkach specjalnych. Zapraszam także do polubienia mojego nowego fan page na Facebooku (www.facebook.com/pieniazekrally), na którym znajdziecie najświeższe newsy dotyczących moich startów, nie zabraknie także konkursów.

Ryszard Ciupka: Rzeszowska runda Rajdowego Pucharu Polski nie należy do łatwych. Wąskie, trudne technicznie odcinki specjalne mają wiele chytrych miejsc, w których trzeba podwójnie uważać. Nie jest to mój pierwszy start w tym rajdzie, a w 2010 roku wygrywałem go razem z Wojciechem Chuchałą, również w ramach RPP. Liczymy na Wasz doping i do zobaczenia na mecie!

Starty załogi Łukasz Pieniążek i Ryszard Ciupka są możliwe dzięki firmom: Bastal, Storkpharm, El-Q oraz Złompol.
Dodaj do:

(robo)

2014-08-18 10:19:00Schenk i Handwerker po Rzeszowskim2014-08-12 07:58:00Mówią po Rajdzie Rzeszowskim2014-08-11 07:33:00Życiowy wynik duetu Gryc / Zawada2014-08-10 17:01:00Mocny występ Subaru Poland RT w Rajdzie Rzeszowskim2014-08-10 08:09:00Zdecydowanie za krótkie ściganie Gosi Rdest2014-08-09 19:50:00Podium Oleksowicza w Rzeszowie2014-08-09 18:06:00II dzień Rzeszowskiego dla Habaja2014-08-09 13:58:00Awans duetu SPRT2014-08-09 13:30:00Łukasz Habaj: Cieszymy się z jazdy2014-08-09 13:10:00Oleksowicz czwarty po pierwszej sobotniej pętli2014-08-08 22:44:00Powiedzieli po I etapie Rajdu Rzeszowskiego2014-08-08 16:00:00Rzeszowski po pierwszej pętli2014-08-08 07:51:00Jacek Węcławski - to będzie trudny sprawdzian2014-08-08 07:51:00Jurecki i Roik przed Rajdem Rzeszowskim2014-08-07 22:59:00Domowy rajd Rzeźnika2014-08-07 21:57:00Dul po zapoznaniu z odcinkami Rzeszowskiego2014-08-07 11:08:00Mówią przed startem Rajdu Rzeszowskiego2014-08-07 07:17:00Ślęczka przed Rajdem Rzeszowskim2014-08-06 23:37:00Liderzy RSMP po testach przed Rzeszowskim2014-08-06 23:14:00Wrażenia Łukasza Habaja po testach Fiesty R52014-08-06 16:38:00Wiśniewski podyktuje Hoffmanowi na Rzeszowskim2014-08-06 11:55:00Radek Typa własną 208-ką w Rzeszowskim2014-08-06 09:04:00Oleksowicz: Góry przed Rzeszowem2014-07-29 14:40:00Duża frekwecja na Rzeszowskim2014-06-22 15:16:00Habaj od Rzeszowskiego Fiestą R5
Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 202109-09.05.2021
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    Więcej informacji 



    Logowanie
    Login:
    Hasło: 
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl są wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    Więcej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies