Rajdy|Formuła 1|GSMP|Wyścigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
RSMP | WRC | RPP | RSME | KJS | Inne | IRC
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2014-12-09 16:28
Podium dla Kuli w Barbórce Legend
Arkadiusz Kula i Magda Wilk, jadący Oplem Kadett GT/E z 1975 r. musieli uznać wyższość czteronapędowych aut podczas 52. Rajdu Barbórka. Ponownie w klasie Legend wygrała załoga jadąca Lancią Deltą HF Integrale, za którą zaraz uplasowało się bardzo mocne Audi Sport Quattro. Trzeci stopień podium przypadł załodze Automobilklubu Polski, która była najszybszą spośród aut napędzanych na jedną oś.

Arkadiusz Kula: Plan był trochę inny ale i tak jak na te warunki jestem bardzo zadowolony z rezultatu. Na pewno szczęścia nie przyniosła nam pogoda. Deszcz i gołoledź a przez to mokra i śliska nawierzchnia spowodowały, że ciężko było podjąć walkę tylnonapędowym samochodem. Jeśli chodzi o wyniki to praktycznie cały czas oscylowaliśmy wokół drugiego i trzeciego miejsca. Finalnie skończyliśmy na ostatnim stopniu podium, gdyż przy tak niewielkiej lliczbie kilometrów oesowych trudno było nadrobić straty. Radość jak najbardziej jest bo nie popełniłem też zbyt wielu błędów. Obawiałem się trochę próby na STW Center. Nigdy tam nie jeździłem. Na pewno drugi przejazd był dużo szybszy. Za pierwszym razem widząc sporo piachu i mazi pojechałem dość asekuracyjnie. Bemowo dość ciekawe jednak mało bezpieczne w kwestii wspólnego puszczania, które nie do końca było zsynchronizowane. O mały włos a spotkalibyśmy się zderzakami z kolejną załogą. Hopka fajna, aż iskry szły. Na mostku nie miałem odwagi skakać ponieważ jako Legendy mieliśmy skrócony odcinek i zaraz za nim skręcaliśmy w lewo. Podsumowując to najważniejsze, że auto całe a większych strat poza połamanymi sprężynami brak. Myślę jednak już nad przyszłym rokiem i... chyba do kolejnej edycji Barbórki zbuduję jakiegoś „czterołapa”. Na pewno zaskoczę wszystkich kolejnym interesującym klasykiem. Już w trakcie rajdu wymyśliłem ciekawy projekt ale o tym przekonacie się za rok. Na koniec podziękowania dla kibiców, tych wytrwalych, którzy po przejazdach załóg jadących w „zwykłej” Barbórce nie uciekali z odcinków. Co jak co ale musicie przyznać, że Legendy po raz kolejny udowodniły, że warto na nie poczekać. Do zobaczenia w nowym roku!

Magda Wilk: Barórka Legend to dość ciekawa inicjatywa. Wydawałoby się, że tymi klasykami za szybko nikt nie jedzie, jednak zawodnicy pokazali, że można w fajny i widowiskowy sposób pokazać możliwości tych samochodów. Jeśli chodzi o nasz wynik to na pewno duży progres w stosunku do poprzedniego roku. Auto to jedno ale „łącznik” pomiędzy kierownicą a fotelem też przez ten rok nabrał ogłady co zaowocowało trzecim miejscem. Cieszy mnie to, że obyło się bez większych błędów. Fakt, że niektóre odcinki można było jechać szybciej ale wiązało się to z ryzykiem. Tak czy inaczej jak zwykle w tym gronie miałam dużo frajdy i raz jeszcze gratuluję wszystkim Legendom mety. Mam nadzieję, że niedługo zobaczymy się na kolejnych moto imprezach.

W tym roku w klasie Legend wystartowały 32 załogi. Wszystkie dojechały do mety i miały możliwość zaprezentowania się podczas przejazdów pokazowych na słynnej Karowej. Kibice mogli między innymi zobaczyć polskie kultowe samochody jak Fiat 125p czy FSO Polonez 2000 jak również zagraniczne klasyki BMW 2002, Ford Escort RS Mk2, Opel Manta czy też Wartburg.
Dodaj do:

(robo)

2014-12-13 20:05:00Przygoda na Bemowie zakończyła udział w Barbórce2014-12-12 11:39:00Inex24 Rally Team po Rajdzie Barbórka2014-12-12 10:01:00Rzeźnik swobodnie w Barbórce Warszawskiej2014-12-11 08:52:00Schenk po Barbórce Warszawskiej2014-12-10 00:08:00Radek Typa - konkurencja nas oprotestowała2014-12-09 16:28:00Podium dla Kuli w Barbórce Legend2014-12-09 14:26:00Przypadki Pawła i Łukasza w Barbórce Warszawskiej2014-12-09 13:57:00Lisowski i Frąckowiak po Barbórce2014-12-08 23:21:00Wspaniały wynik Byśkiniewicza na koniec sezonu!2014-12-08 23:15:00Zwycięstwo Szeji w klasie 1 podczas Barbórki2014-12-08 20:11:00Łukasz Pieniążek - historia pierwszego punktu kontroli czasu2014-12-08 11:31:00Ratajczyk i Szcześniak po Barbórce2014-12-06 22:47:00Kajetanowicz i Baran - zwycięzcy Rajdu Barbórka na podium na Karowej2014-12-06 22:46:00Oleksowicz: Oponiarska ruletka na koniec2014-12-06 17:23:00Subaru Poland Rally Team blisko podium Rajdu Barbórka2014-12-06 17:13:00Kajetanowicz i Baran drugi raz z rzędu triumfują w Rajdzie Barbórka2014-12-06 15:38:00Druga z rzędu Barbórka dla Kajetanowicza!2014-12-06 15:29:00Zakończenie sezonu na Kryterium Asów Karowa2014-12-06 11:11:00Dobry początek Oleksowicza w zdradliwych warunkach2014-12-06 11:10:00Piorunujący początek Barbórki w wykonaniu Kajetanowicza i Barana2014-12-05 22:46:00Rzeźnik Fiestą R5 na Barbórkę2014-12-05 18:09:00Zespół Bosma Makita Rally Team przed Rajdem Barbórk2014-12-05 12:55:00Byśkiniewicz i Wisławski w Rajdzie Barbórka2014-12-05 11:58:00Goodyear Dunlop na 52. Rajdzie Barbórki2014-12-05 09:03:00Needell w Rajdzie Barbórka2014-12-05 05:06:00Panujący Mistrzowie Polski przed Rajdem Barbórka Warszawska
Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 202109-09.05.2021
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    Więcej informacji 



    Logowanie
    Login:
    Hasło: 
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl są wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    Więcej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies