Rajdy|Formuła 1|GSMP|Wyścigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2009-10-31 18:41
Rajd Orlen - 11 runda WRSMP, czyli ostatnia na szutrowych odcinkach.
Rajd Orlen otwiera piątą i ostatnią rundę na nawierzchni szutrowej. Kierowcy z TROS VRT, którzy cenią sobie wyżej szutrowe odcinki od asfaltowych, musieli dać z siebie wszystko, aby nadrobić straty z poprzednich rund. Niestety nie było ich wielu, ale o tym za chwilę.
Odcinki specjalne były bardzo zdradliwe, a to z powodu zmiennej nawierzchni. Na początku jazda zdawała się dośc łatwa, kdyż było twardo. Na kolejnych pętlach zawodnicy musięli zmagać sie z grząskim, głębokim szutrem oraz dziurawą nawierzchnią, co przekładało sie na sytuacje typu nieukończenie rajdu lub duże kary Super Rally. Mechanicy naszych zawodników byli poprostu bezradni i nie mogli poradzić sobie z licznymi uszkodzeniami rajdowych maszyn. Jedną dobrą i podtrzymującą na duchu zawodników informacją była słoneczna pogoda.

Na początku zacznijmy od tych złych rzeczy, które spotkały kierowców z TROS.

Najszybciej rajd skończyli: Robert Syryca jadący Renault Clio S1600 oraz Rafał Ruszkiewicz w Peugeocie 207 S2000. Mieli oni poważny wypadek na drugim odcinku specjalnym i wycofali sie z dalszej walki.

Dalej problem z dojechaniem do mety miał Darek Sawicki za kierownicą Forda Focus RS WRC 06 - chociaż próbował kontynuować jazdę po pierwszej nieudanej pętli w której dostał karę 12 min., to jednak jego psychika niestety nie wytrzymała i na następnym, szóstym odcinku w Rogowie miał wypadek i wycofał się z rajdu.

Następną grupą kierowców, która w jakimś stopniu doczołgała się do mety, ale z karami SR to:
Przemek Rudzki w Peugeocie 207 S2000 - dostał on karę SR 15 min i zaliczył metę na 29 miejscu w klasie,
Master Świeży w Mitsubishi Lancer Evo 9 - kara 12:10 min i 27 miejsce w N4,
Waco w Fordzie Focus RS WRC 06 - kara 9 min i 15 miejsce w WRC,
Marcin Ginter w Subaru Impreza N12 - kara 3 min i 16 miejsce w N4,
Mateusz Skotnicki w Subaru Impreza WRC 06 - kara 3 min i 10 miejsce w WRC.
Oczywiście nikt z wyżej wymienionych kierowców nie zdobył punktów dla teamu TROS VRT.


Teraz będą te dobre informacje, które nas ucieszyły.
Najwolniej, ale za to bez kar i z lekkimi błędami na trasie, dojechał do mety Krzysiek Pawlak w swoim Peugeocie 106. Uplasował sie on na 12 miejscu w klasie A5 - szkoda, że bez punktów. Miejmy nadziej ze w nastepnej rundzie będzie poprawa.
Z lepszym czasem na finiszu pojawił się Piotr Iwanicki siedzący za sterami Forda Fiesta ST. Zajął 6 miejsce w N3 i 3 pkt dla teamu. Dobry występ.
Tak samo szóste miejsce i 3 pkt dla teamu zdobył Andrzej Sęczek w swojej wiernie wysłużonej Corsie S1600. Jak sam powiedział na mecie: "Utrzymać sie w pierwszej piątce do końca rajdu". Prawie mu się to udało. Szutry nie są jego mocną stroną, jednak udało sie zaliczyć te kilka ważnych punktów dla TROS VRT.

Najlepiej, co chodzi o czas i klasywikację generalną, pojechał Filip Byrdy w Mitsubishi Lancer Evo 9. Nie zdobył on punktów w klasie, bo był jedenasty w N4, ale za to uplasował sie najwyżej ze wszystkich naszych kolegów z teamu w generalce - 37 pozycji. Gratulacje dla Ciebie.

Rajd ten, niestety nie możemy zaliczyć do udanych - mała frekfencja zawodników i mało zdobytych punktów, ale dzięki tym punktom, mam nadzieję, ze podniosą się morale chłopaków i dadzą z siebie wszystko w następnej, asfaltowej rundzie WRSMP 2009 - rajdzie dolnośląskim.

Popatrzmy teraz na wypowiedzi zawodników po rajdzie:

Rafał Ruszkiewicz: Niestety na 2 osie otarłem sie tylnik lewym kołem o skarpe i zaczłem rolować. I tak skończyła się moja przygoda w rajdzie Orlen. Do następnego rajdu.

Piotr Iwanicki: Jestem zadowolony ze startu i 3 punktów, ponieważ szutry nie są moją specjalnością. W odróżnieniu od Kormorana, jechałem bez większych przygód, niemal bez awarii. Starałem się trzymać drogi i to się mi się udało. Auto było bardziej przewidywalne i nie latało po całej szerokości trasy. Tempo nie było szaleńcze, starałem się uważać na drzewa rosnące przy drodze. Być może na Dolnośląskim postaram się bardziej zaszaleć.

Mateusz Skotnicki: No cóż, na 5 odcinku potężny dzwon. Potem dalej jazda w SR i meta. Tępo marne, brak koncentracji i ogólnie bardzo nieudany rajd.

Krzysiek Pawlak: No cóż szutry w moim wykonaniu w tym samochodzie nie idą najlepiej chociaż było dużo szybciej niż w poprzednich rajdach ale w parze z szybkością szły błędy dachowania plenery itp.na tych błędach straciłem min.3min.szkoda ale takie są rajdy.

Andrzej Sęczek: Poprzedni rajd niestety był nieudany, więc powiedziałem koniec z tym i trzeba sie wsiąść do walki bez względu na rodzaj nawierzchni. Widziałem dużą konkurencję i postanowiłem sie utrzymac w pierwszej piątce. Prawie mi się to udało. Jestem bardzo zadowolny z występu, chociaż moje czasy nie były rewelacyjne, ale jednak spokojna jazda dała dobry rezultat i 3 pkt. dla TROS VRT. Następny bedzie rajd dolnośląski o to oznacza HOME, więc dam z siebie wszystko. Pozdrawiam wszystkich i jako szef zespołu licze na lepsze występy reszty zawodników w następnych rundach, bo jednak zostało juz ich nie wiele.

Master Świeży: Odcinki piękne,odpowiadały mi, dobrze się na nich czułem. Po czwartym oesie szósty w klasie byłem. Niestety nerwowo było od początku. Już na pierwszym oesie falstart i 10sec kary. Na piątym oesie SR. Potem straciłem motywacje:(.

Wyniki 11 rundy WRSMP 2009 - Rajd Orlen

WRSMP 2009 - klasyfikacje po 11 rundach


(Andrzej Sęczek)
Textury: Andrzej Sęczek
Dodaj do:

(woma)
Inne / TopRally&OdcinekSpecjalny VRT /
2010-05-31 17:55:00WRSMP 2010 – wyniki zespołu TROS VRT po 1. rundzie.2010-05-21 10:06:00Przed 1 rundą WRSMP 2010 – Rajdem Elmot-Krause2010-02-03 11:18:00Podsumowanie sezonu 2009. Zmiany w zespole TROS VRT w drugim sezonie WRSMP 2010.2009-12-16 11:42:00WRSMP 2009 - Ostatnia 14 runda - Rajd Cieszynska Barborka 2009-11-28 11:06:0013 Runda Wirtualnych Mistrzostw Polski - dla niektórych pechowa, dla innych szczęśliwa.2009-11-15 12:03:00Rajd Dolnośląski - 12 runda WRSMP - 17 odcinków morderczej walki.2009-10-19 22:45:00Rajd Wisły - 10 runda WRSMP 20092009-10-10 00:02:00Wirtualny Karpacki za nami!2009-10-06 07:01:00Kolejne zwycięstwo Marcina Gintera w drugiej rundzie ICCS 2009/2010
Kalendarze:
1MARMA Rajd Rzeszowski06.08.2020
2Rajd Śląska10.09.2020
3Rajd Świdnicki KRAUSE02.10.2020
4RALLY Košice16.10.2020
Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

Więcej informacji 



Logowanie
Login:
Hasło: 
© 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
Ta strona używa Cookies

Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl są wykorzystywane pliki cookies. 

Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

Więcej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

Akceptuj cookies