Rajdy|Formuła 1|GSMP|Wyścigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2009-10-31 18:41
Rajd Orlen - 11 runda WRSMP, czyli ostatnia na szutrowych odcinkach.
Rajd Orlen otwiera piątą i ostatnią rundę na nawierzchni szutrowej. Kierowcy z TROS VRT, którzy cenią sobie wyżej szutrowe odcinki od asfaltowych, musieli dać z siebie wszystko, aby nadrobić straty z poprzednich rund. Niestety nie było ich wielu, ale o tym za chwilę.
Odcinki specjalne były bardzo zdradliwe, a to z powodu zmiennej nawierzchni. Na początku jazda zdawała się dośc łatwa, kdyż było twardo. Na kolejnych pętlach zawodnicy musięli zmagać sie z grząskim, głębokim szutrem oraz dziurawą nawierzchnią, co przekładało sie na sytuacje typu nieukończenie rajdu lub duże kary Super Rally. Mechanicy naszych zawodników byli poprostu bezradni i nie mogli poradzić sobie z licznymi uszkodzeniami rajdowych maszyn. Jedną dobrą i podtrzymującą na duchu zawodników informacją była słoneczna pogoda.

Na początku zacznijmy od tych złych rzeczy, które spotkały kierowców z TROS.

Najszybciej rajd skończyli: Robert Syryca jadący Renault Clio S1600 oraz Rafał Ruszkiewicz w Peugeocie 207 S2000. Mieli oni poważny wypadek na drugim odcinku specjalnym i wycofali sie z dalszej walki.

Dalej problem z dojechaniem do mety miał Darek Sawicki za kierownicą Forda Focus RS WRC 06 - chociaż próbował kontynuować jazdę po pierwszej nieudanej pętli w której dostał karę 12 min., to jednak jego psychika niestety nie wytrzymała i na następnym, szóstym odcinku w Rogowie miał wypadek i wycofał się z rajdu.

Następną grupą kierowców, która w jakimś stopniu doczołgała się do mety, ale z karami SR to:
Przemek Rudzki w Peugeocie 207 S2000 - dostał on karę SR 15 min i zaliczył metę na 29 miejscu w klasie,
Master Świeży w Mitsubishi Lancer Evo 9 - kara 12:10 min i 27 miejsce w N4,
Waco w Fordzie Focus RS WRC 06 - kara 9 min i 15 miejsce w WRC,
Marcin Ginter w Subaru Impreza N12 - kara 3 min i 16 miejsce w N4,
Mateusz Skotnicki w Subaru Impreza WRC 06 - kara 3 min i 10 miejsce w WRC.
Oczywiście nikt z wyżej wymienionych kierowców nie zdobył punktów dla teamu TROS VRT.


Teraz będą te dobre informacje, które nas ucieszyły.
Najwolniej, ale za to bez kar i z lekkimi błędami na trasie, dojechał do mety Krzysiek Pawlak w swoim Peugeocie 106. Uplasował sie on na 12 miejscu w klasie A5 - szkoda, że bez punktów. Miejmy nadziej ze w nastepnej rundzie będzie poprawa.
Z lepszym czasem na finiszu pojawił się Piotr Iwanicki siedzący za sterami Forda Fiesta ST. Zajął 6 miejsce w N3 i 3 pkt dla teamu. Dobry występ.
Tak samo szóste miejsce i 3 pkt dla teamu zdobył Andrzej Sęczek w swojej wiernie wysłużonej Corsie S1600. Jak sam powiedział na mecie: "Utrzymać sie w pierwszej piątce do końca rajdu". Prawie mu się to udało. Szutry nie są jego mocną stroną, jednak udało sie zaliczyć te kilka ważnych punktów dla TROS VRT.

Najlepiej, co chodzi o czas i klasywikację generalną, pojechał Filip Byrdy w Mitsubishi Lancer Evo 9. Nie zdobył on punktów w klasie, bo był jedenasty w N4, ale za to uplasował sie najwyżej ze wszystkich naszych kolegów z teamu w generalce - 37 pozycji. Gratulacje dla Ciebie.

Rajd ten, niestety nie możemy zaliczyć do udanych - mała frekfencja zawodników i mało zdobytych punktów, ale dzięki tym punktom, mam nadzieję, ze podniosą się morale chłopaków i dadzą z siebie wszystko w następnej, asfaltowej rundzie WRSMP 2009 - rajdzie dolnośląskim.

Popatrzmy teraz na wypowiedzi zawodników po rajdzie:

Rafał Ruszkiewicz: Niestety na 2 osie otarłem sie tylnik lewym kołem o skarpe i zaczłem rolować. I tak skończyła się moja przygoda w rajdzie Orlen. Do następnego rajdu.

Piotr Iwanicki: Jestem zadowolony ze startu i 3 punktów, ponieważ szutry nie są moją specjalnością. W odróżnieniu od Kormorana, jechałem bez większych przygód, niemal bez awarii. Starałem się trzymać drogi i to się mi się udało. Auto było bardziej przewidywalne i nie latało po całej szerokości trasy. Tempo nie było szaleńcze, starałem się uważać na drzewa rosnące przy drodze. Być może na Dolnośląskim postaram się bardziej zaszaleć.

Mateusz Skotnicki: No cóż, na 5 odcinku potężny dzwon. Potem dalej jazda w SR i meta. Tępo marne, brak koncentracji i ogólnie bardzo nieudany rajd.

Krzysiek Pawlak: No cóż szutry w moim wykonaniu w tym samochodzie nie idą najlepiej chociaż było dużo szybciej niż w poprzednich rajdach ale w parze z szybkością szły błędy dachowania plenery itp.na tych błędach straciłem min.3min.szkoda ale takie są rajdy.

Andrzej Sęczek: Poprzedni rajd niestety był nieudany, więc powiedziałem koniec z tym i trzeba sie wsiąść do walki bez względu na rodzaj nawierzchni. Widziałem dużą konkurencję i postanowiłem sie utrzymac w pierwszej piątce. Prawie mi się to udało. Jestem bardzo zadowolny z występu, chociaż moje czasy nie były rewelacyjne, ale jednak spokojna jazda dała dobry rezultat i 3 pkt. dla TROS VRT. Następny bedzie rajd dolnośląski o to oznacza HOME, więc dam z siebie wszystko. Pozdrawiam wszystkich i jako szef zespołu licze na lepsze występy reszty zawodników w następnych rundach, bo jednak zostało juz ich nie wiele.

Master Świeży: Odcinki piękne,odpowiadały mi, dobrze się na nich czułem. Po czwartym oesie szósty w klasie byłem. Niestety nerwowo było od początku. Już na pierwszym oesie falstart i 10sec kary. Na piątym oesie SR. Potem straciłem motywacje:(.

Wyniki 11 rundy WRSMP 2009 - Rajd Orlen

WRSMP 2009 - klasyfikacje po 11 rundach


(Andrzej Sęczek)
Textury: Andrzej Sęczek
Dodaj do:

(woma)
Inne / TopRally&OdcinekSpecjalny VRT /
2010-05-31 17:55:00WRSMP 2010 – wyniki zespołu TROS VRT po 1. rundzie.2010-05-21 10:06:00Przed 1 rundą WRSMP 2010 – Rajdem Elmot-Krause2010-02-03 11:18:00Podsumowanie sezonu 2009. Zmiany w zespole TROS VRT w drugim sezonie WRSMP 2010.2009-12-16 11:42:00WRSMP 2009 - Ostatnia 14 runda - Rajd Cieszynska Barborka 2009-11-28 11:06:0013 Runda Wirtualnych Mistrzostw Polski - dla niektórych pechowa, dla innych szczęśliwa.2009-11-15 12:03:00Rajd Dolnośląski - 12 runda WRSMP - 17 odcinków morderczej walki.2009-10-19 22:45:00Rajd Wisły - 10 runda WRSMP 20092009-10-10 00:02:00Wirtualny Karpacki za nami!2009-10-06 07:01:00Kolejne zwycięstwo Marcina Gintera w drugiej rundzie ICCS 2009/2010
Kalendarze:
1Załuż10.05.2019
2Cisna31.05.2019
3Magura21.06.2019
4EHC Limanowa26.07.2019
5Banovce02.08.2019
6Sopot16.08.2019
7Czarna Góra06.09.2019
8Korczyna27.09.2019
1Rajd Świdnicki KRAUSE26.04.2019
2Rajd Nadwiślański31.05.2019
3Rajd Polski28.06.2019
4Rally Elektrenai12.07.2019
5Rajd Rzeszowski08.08.2019
6Rajd Śląska05.09.2019
7Rajd Dolnośląski04.10.2019
1Tor Słomczyn05.04.2019
2Tor Toruń26.04.2019
3Tor Słomczyn24.05.2019
4Tor Toruń21.06.2019
5Tor Vilkyčiai26.07.2019
6Tor Słomczyn06.09.2019
7Tor Toruń04.10.2019
1GP Australii17.03.2019
2GP Bahrajnu31.03.2019
3GP Chin14.04.2019
4GP Azerbejdżanu28.04.2019
5GP Hiszpanii12.05.2019
6GP Monako26.05.2019
7GP Kanady09.06.2019
8GP Francji23.06.2019
9GP Austrii30.06.2019
10GP Wielkiej Brytanii14.07.2019
11GP Niemiec28.07.2019
12GP Węgier04.08.2019
13GP Belgii01.09.2019
14GP Włoch08.09.2019
15GP Singapuru22.09.2019
16GP Rosji29.09.2019
17GP Japonii13.10.2019
18GP Meksyku27.10.2019
19GP USA03.11.2019
20GP Brazylii17.11.2019
21GP Abu Zabi01.12.2019
1Rajd Azorów21.03.2019
2Rajd Wysp Kanaryjskich02.05.2019
3Rajd Liepaja24.05.2019
4Rajd Polski28.06.2019
5Rajd Di Roma Capitale19.07.2019
6Rajd Barum16.08.2019
7Rajd Cypru27.09.2019
8Rajd Węgier08.11.2019
Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

Więcej informacji 



Logowanie
Login:
Hasło: 
© 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
Ta strona używa Cookies

Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl są wykorzystywane pliki cookies. 

Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

Więcej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

Akceptuj cookies