Rajdy|FormuÅ‚a 1|GSMP|WyÅ›cigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
RSMP | WRC | RPP | RSME | KJS | Inne | IRC
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2010-08-09 12:57
Szeja podbija Rzeszów, Płonka na prowadzeniu
Od początku było wiadomo, że jeśli ośmiu kierowców planuje zmieścić się w pierwszej trójce klasyfikacji generalnej Renault Zdunek Clio Cup, a dodatkowo miejscem walki są wymagające tereny Podkarpacia, to walka będzie na całego. Podobnie jak na Elmocie, najszybciej do mety w Rzeszowie dotarł Jarosław Szeja. Zwycięstwo w rundzie Renault Zdunek Clio Cup nie dało mu jednak awansu na pierwsze miejsce w klasyfikacji Pucharu. Nowym liderem został Jacek Płonka.

Kiedy pierwszą rundę Pucharu pewnie wygrał Jarosław Szeja i ze sporą przewagą wysunął się na prowadzenie w klasyfikacji generalnej, wydawało się, że sprawdzą się prognozy większości kibiców i na koniec sezonu nic nas już nie zaskoczy – zwycięzca RPP z ubiegłego sezonu lekką ręką wygra Renault Zdunek Clio Cup i zgarnie kluczyki do Renault Twingo Sport. Pechowa Bohemia pomieszała jednak szyki i bracia Szejowie musieli ustąpić miejsca nowemu liderowi rozgrywek, Krzysztofowi Bubikowi. Zarówno organizatorzy jak i kibice zacierali ręce na tę zmianę, która zapowiadała, że pod koniec sezonu o nudzie nie będzie mowy.

19. Rajd Rzeszowski to ciąg dalszy niespodzianek. Po trzech rundach Renault Zdunek Clio Cup najwięcej punktów na swoim koncie zgromadził Jacek Płonka, który pomimo wizyty poza drogą pierwszego dnia, szybko odrobił straty i wygrał drugi dzień zawodów. Nie obyło się także bez awarii samochodów, w których najczęściej zużywały się klocki hamulcowe. Z kolei Robert Smolarek zaliczył wypadek i jako jedyny ze stawki nie został sklasyfikowany. Drugiego dnia kraksę miał także Mirosław Włodarczyk, który został zmuszony do skorzystania z SupeRally.

Wrażenia są jednak w większości bardzo pozytywne, a kierowcy chwalili świetną organizację rajdu i przychylność ze strony policji, obsługi oraz lokalnych mieszkańców. Chyba nie było osoby, której by ten rajd przeszkadzał, a to się naprawdę rzadko zdarza. – podsumowywał trzecią tegoroczną rundę Renault Zdunek Clio Cup Jacek Płonka.

Rajd Rzeszowski to bardzo trudna impreza, ale na szczęście w tym roku chociaż pogoda była stabilna. Oczywiście zdarzały się awarie, ale byliśmy na nie dobrze przygotowani dzięki sporemu zapasowi części zamiennych. Cieszę się, że nastąpiło przemieszanie w klasyfikacji generalnej i że mamy nowego lidera rozgrywek. Można się spodziewać, że każdy kolejny rajd będzie przynosił coraz bardziej zaciętą rywalizację. Taka zresztą była idea Renault Zdunek Clio Cup. - powiedział Bartłomiej Boruta.

Krzysztof Bubik (I dzień: 5. miejsce, II dzień: 7. miejsce, kl. generalna RZCC: 6. miejsce) Ten rajd to dla nas totalna porażka i jedno wielkie pasmo nieszczęść. Podczas pierwszego dnia zepsuła nam się skrzynia biegów i trzeba było skorzystać z SupeRally, a podczas drugiego dnia to ja zawiniłem i wypadliśmy z drogi. Później złapaliśmy kapcia i musieliśmy na odcinku zmieniać koło. Serdeczne podziękowania należą się Jarkowi Szei, który pożyczył nam swoją skrzynię biegów. Musimy przeprowadzić więcej testów przed kolejną rundą Pucharu.

Adrian Mikiewicz (I dzień: 7. miejsce, II dzień: 3. miejsce, kl. generalna RZCC: 7 miejsce )
Jechało nam się dobrze do końca pierwszego oesu, gdzie za szybko weszliśmy w zakręt, uderzyliśmy w przepust i urwaliśmy koło. Drugi dzień jechaliśmy dzięki systemowi SupeRally, ale samochód nie był do końca sprawny. Absolutnie nie jestem zadowolony z tego rajdu, który okazał się bardzo trudny. Zabrakło szczęścia i zapewne umiejętności. Mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej.

Krzysztof Orski (I dzień: 3. miejsce, II dzień: 4. miejsce, kl. generalna RZCC: 2 miejsce )
Jeszcze nigdy nie udało mi się ukończyć trzech rajdów pod rząd. Cieszę się z tego tym bardziej, że jak wiadomo Rajd Rzeszowski do łatwych nie należy. Podczas drugiego dnia złapaliśmy kapcia i uszkodziliśmy zawieszenie na dziurze, ale na szczęście udało się ukończyć rajd. Poza tym samochód źle się prowadził na szybkich partiach.

Jacek Płonka (I dzień: 6. miejsce, II dzień: 1, miejsce, kl. generalna RZCC: 5. miejsce)
Mieliśmy problemy z hamulcami i na pierwszym odcinku pierwszego dnia wypadliśmy poza drogę. Wyciągało nas około 40 kibiców, którym bardzo za to dziękuję! Podczas drugiego dnia obiecaliśmy sobie, że musimy wygrać i tak też się stało. Jest w tym ogromna zasługa pilota, z którym współpraca z rajdu na rajd układa się coraz lepiej. Co ciekawe, cały rajd przejechaliśmy na starych oponach, których używaliśmy na Bohemii.

Paweł Serafin (I dzień: 4. miejsce, II dzień: 5. miejsce, kl. generalna RZCC: 3 miejsce)
Przytrafiło się nam kilka drobnych awarii samochodu, ale i tak ostateczne miejsce jest dla nas bardzo zadowalające. Jechaliśmy bardzo szybko, ale postawiliśmy wszystko na jedną kartę i opłacało się. Rywalizacja była naprawdę ostra tym bardziej, że Rzeszowski to trudny i techniczny rajd.

Robert Smolarek (nie ukończył rajdu)
Rajd nie do końca się udał. Na 9 odcinku pojechaliśmy za szybko. Tył samochodu stracił przyczepność, przodem wjechaliśmy w rów, wykonaliśmy salto w powietrzu i spadliśmy na koła. Myślę, że nie do końca dobrze ustawione zawieszenie również miało wpływ na to zdarzenie. Poza tym dała się we znaki zbyt mała liczba kilometrów zrobiona tym samochodem przed rajdem.

Jarosław Szeja (I dzień: 1. miejsce, II dzień: 2. miejsce, kl. generalna RZCC: 1. miejsce)
Podczas Bohemii zaliczyliśmy wypadek, a na Rzeszowskim to konkurencja miała pecha. Teraz wszystko nam się udało, pojechaliśmy bez przygód i o to chodziło, bo chcieliśmy nadrobić straty po poprzedniej rundzie. Założony plan został zatem zrealizowany w 100%.

Mirosław Włodarczyk (I dzień: 2. miejsce, II dzień: 6. miejsce, kl. generalna RZCC: 4. miejsce)
Przez błąd w opisie i zbyt dużą prędkość wypadliśmy z drogi i spadliśmy ze skarpy. Nawet sam nie jestem w stanie powiedzieć, co dokładnie wtedy się dało. Niestety obydwoje z pilotem wylądowaliśmy w szpitalu.

Klasyfikacja Renault Zdunek Clio Cup w 19. Rajdzie Rzeszowskim
1. Jarosław Szeja
2. Krzysztof Orski
3. Paweł Serafin
4. Mirosław Włodarczyk
5. Jacek Płonka
6. Krzysztof Bubik
7. Adrian Mikiewicz

Klasyfikacja Renault Zdunek Clio Cup po 19. Rajdzie Rzeszowskim
1. Jacek Płonka – 44 pkt.
2. Jarosław Szeja – 42 pkt.
3. Krzysztof Bubik – 38 pkt.
4. Krzysztof Orski – 28 pkt.
5. Mirosław Włodarczyk – 26 pkt.
6. Michał Streer – 20 pkt.
7. Paweł Serafin – 12 pkt.
8. Adrian Mikiewicz – 11 pkt.
9. Tomasz Ratajczyk – 5 pkt.
10. Robert Smolarek – 0 pkt.

Kolejną rundą Renault Zdunek Clio Cup będzie Rajd Koszyce (17-19 września 2010)
Dodaj do:

(woma)

2011-08-06 12:34:00RPP: Nowocień liderem2010-08-12 18:01:00Jarek i Marcin Szejowie po 19. Rajdzie Rzeszowskim2010-08-12 17:43:00Przełamali złą passę2010-08-12 17:39:00Tomasz Porębski po Rajdzie Rzeszowskim2010-08-11 10:43:00Puchary dla Kajta i Jarka, kasa dla WOŚP2010-08-11 06:24:00Perfekcyjny Rzeszowski2010-08-10 06:28:00Rzeźnik: Zaskoczony i smutny2010-08-09 21:19:00Bełtowski Motorsport po 19 Rajdzie Rzeszowskim2010-08-09 20:21:00Rafał Janczak po raz kolejny najszybszy w klasie N32010-08-09 19:30:00Zimny/Mirek po rajdzie Rzeszowskim 2010-08-09 16:00:00Piotr Janczy/Paweł Brzęczek po Rajdzie Rzeszowskim2010-08-09 15:34:00Cieszę się, że reprezentowałem Automobilklub Rzeszowski!2010-08-09 12:57:00Szeja podbija Rzeszów, Płonka na prowadzeniu2010-08-09 11:03:00Sołowow: Sytuacja w robi się coraz bardziej ciekawa2010-08-09 07:01:00Szeszko/Jermakow – Rajd na migi2010-08-09 06:58:00Po raz piąty z kompletem punktów2010-08-09 06:41:00Citroën Racing Trophy po 19. Rajdzie Rzeszowskim2010-08-08 09:38:00Kajetanowicz i Baran liderami Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski2010-08-08 09:31:00Peugeot Sport Polska Rally Team po 19. Rajdzie Rzeszowskim2010-08-07 14:47:00Wygrana Bouffiera2010-08-07 14:19:00Telegram po OS 112010-08-07 12:20:00Atak Kajta2010-08-07 11:29:00Wilk- pilot Butruka w szpitalu2010-08-06 17:06:00Po pierwszym dniu Rzeszowskiego2010-08-06 16:04:00Telegram po OS 42010-08-06 11:35:00Kajto objął prowadzenie2010-08-05 22:37:00Szymon Kornicki przed Rajdem Rzeszowskim2010-08-05 17:19:00Rzeźnik przed Rzeszowskim2010-08-05 17:16:00Bełtowski na Rzeszowski2010-08-05 17:13:00Kopernik na Podkarpaciu2010-08-05 11:45:00Rajd Rzeszowski bez Kuzaja!2010-08-05 05:24:00Głos ma Klasa N32010-08-04 21:39:00Bębenek: Cieszyć się jazdą na Rzeszowskim2010-08-04 17:07:00Zimny/Mirek przed Rzeszowskim 2010-08-04 14:58:00Z ziemi czeskiej do polskiej2010-08-04 09:41:00Statuetka Platinum dla zwycięzcy Rajdu Rzeszowskiego2010-08-04 06:16:00Citroën Racing Trophy Polska przed 19. Rajdem Rzeszowskim2010-08-04 06:12:00Kuchar: Konkurencja wyjątkowo mocna2010-08-03 14:57:00Kajto: Bardzo wymagające trasy2010-08-03 14:35:00Gerber: Chcę powtórzyć sukces Kuzaja z 20042010-08-03 14:30:00Rajd Rzeszowski bezpieczniejszy dzięki rozwiązaniom firmy AutoGuard2010-08-02 20:57:00Kuzaj z Gerberem2010-08-01 10:12:00Zabytkowy Saab na trasie Rajdu Rzeszowskiego2010-07-30 12:12:00Rajd Rzeszowski - Okażmy serce w imię życia!2010-07-29 09:27:00Obszerny informator 19 Rajdu Rzeszowskiego2010-07-27 15:23:00Spora lista na Rzeszowski2010-07-27 14:37:00Kuzaj bez pilota2010-07-21 13:26:00Po konferencji przed Rajdem Rzeszowski2010-07-15 09:19:00Rajd Rzeszowski już niedługo!
Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 202109-09.05.2021
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    WiÄ™cej informacji 



    Logowanie
    Login:
    HasÅ‚o: 
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl sÄ… wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    WiÄ™cej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje siÄ™ w Polityce PrywatnoÅ›ci.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies