Rajdy|Formuła 1|GSMP|Wyścigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
RSMP | WRC | RPP | RSME | KJS | Inne | IRC
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2011-04-04 22:56
Michał Bębenek testuje Mitsubishi Lancera Evo X
W ramach przygotowań do 39 Rajdu Świdnickiego Krause załoga Platinum Rally Team testowała N-grupowego Mitsubishi Lancera Evo X. Nowy samochód, którym bracia Michał i Grzegorz Bębenkowie wystartują już w najbliższy piątek w Świdnicy został zbudowany w firmie Zbigniewa Steca. Zawodnicy pojadą nim we wszystkich pozostałych rundach Platinum Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.

Michał Bębenek: Pierwsze odczucia po przejechaniu Lancerem Evo X są bardzo pozytywne. Oczywiście tak naprawdę zweryfikujemy je podczas Rajdu Świdnickiego, poprzez uzyskiwane na odcinkach specjalnych czasy. Samochód prowadzi się bardzo stabilnie i przewidywalnie nawet na niezbyt równej nawierzchni. Z pewnością jest to auto mniej nerwowe w prowadzeniu od poprzedniej ewolucji Mitsubishi Lancera. Mimo iż podczas jazdy do wnętrza dociera mniej odgłosów, a prędkość nie jest tak odczuwalna dla kierowcy, to ma się wrażenie że samochód jest szybki. Mam nadzieję, że podczas pierwszego rajdu nie ujawnią się „choroby wieku dziecięcego”. My ze swojej strony będziemy oczywiście walczyć o jak najwyższą pozycję w klasyfikacji generalnej.


Mitsubishi Lancer Evo X grupy N:

Silnik:
Opracowany na bazie seryjnego silnika 4G63 MIVEC
Pojemność: 1998 cm3
Średnica/skok: 85,05 mm x 88,1 mm
Moc maksymalna: 295 KM/4500 obr/min
Moment obrotowy maksymalny: 570 Nm/ 3500 obr/min
Prędkość maksymalna: 190-220 km/h

Przeniesienie napędu:
Napęd na wszystkie koła z aktywnym centralnym dyferencjałem, przedni i tylny dyferencjał z mechanizmem różnicowym antypoślizgowym

Sprzęgło:
Hydrauliczne (Ralliart)
Skrzynia biegów:
5-biegowa, kłowa
Układ hamulcowy:
Przód: tarcze wentylowane
Asfalt: 355 mm
Szuter: 300 mm
Tył: tarcze wentylowane
Asfalt i szuter: 295 mm

Zawieszenie:
Mc Pherson z przodu i tyłu, odwrócony amortyzator, drążek stabilizatora na sprężynach śrubowych

Układ kierowniczy:
Układ kierowniczy zębatkowy wspomagany hydraulicznie

Koła:
Asfalt: OZ 8"x17"
Nawierzchnia szutrowa: OZ 7"x15"
Opony: BF Goodrich

Konstrukcja:
Nadwozie z klatką, wzmocnione
Osłona silnika

Wymiary:
Długość: 4490 mm
Szerokość: 1770 mm
Waga: 1310 kg
Dodaj do:

(Wojciech Fuk)

2012-04-19 16:01:00Debiut Dula w Górach Sowich2011-04-14 13:01:00Rywalizacja w cieniu tragedii2011-04-13 21:27:00Maciej Rzeźnik po Świdnickim2011-04-13 14:56:00Ostatnie pożegnanie Sylwestra Olszewskiego2011-04-12 22:55:00Tomasz Żerebecki i Ewa Rybko po 39. Rajdzie Świdnickim2011-04-11 22:39:00"Zerówki" po Świdnickim2011-04-11 22:24:00NEO - PETROELTECH Rally Team po 39. Rajdzie Świdnickim2011-04-11 20:22:00Wypowiedzi po 39 Rajdzie Świdnickim: Zawda/Gołda2011-04-11 19:58:00Inauguracja rywalizacji Citroënów2011-04-11 19:54:00Ogryzek Rallysport po Rajdzie Świdnickim2011-04-11 13:10:00Przedwczesne zakończenie sportowych zmagań2011-04-11 13:07:00Platinum Rally Team po Rajdzie Świdnickim Krause2011-04-11 12:56:00Na mecie tym razem nikt się nie cieszył2011-04-10 12:53:00Rajd Świdnicki przedwcześnie zakończony2011-04-10 12:29:00Kierowcy i pilot po OS 122011-04-10 12:02:00Rajd Świdnicki po OS 122011-04-09 18:01:00Mówią po I dniu2011-04-09 17:33:00Po pierwszym dniu Rajdu Świdnickiego2011-04-09 14:28:00"Nie można pojechać szybciej z Rościszowa do Walimia"2011-04-09 13:25:00Rajd Świdnicki: Prowadzi Bouffier2011-04-09 06:56:00Asfaltowy test2011-04-08 10:37:00Debiut Citroena DS3 R3 na polskich odcinkach specjalnych!2011-04-08 08:16:00Rzeźnik: Przejechać ten rajd bez problemów2011-04-08 08:14:00Platinum Inspiration na 39 Rajdzie Świdnickim Krause2011-04-08 08:04:00Rajd Świdnicki: klasa N3 gotowa do walki2011-04-07 16:00:00Peugeot Sport Polska Rally Team przed 39. Rajdem Świdnickim2011-04-07 09:19:00Ogryzek Rally Sport przed Świdnickim Krause2011-04-07 06:53:00Ariel rusza na podbój Sudetów2011-04-06 21:13:00Kornicki: Jazda na maksa2011-04-06 17:27:00Jerzy Para przed Rajdem Świdnickiem2011-04-06 15:43:00Palonka Rally przed Świdnickim Krause2011-04-05 16:51:00Kajetanowicz: Nowa nazwa, ale trasy bez zmian2011-04-05 16:38:00Lotos - Subaru Poland Rally Team w nowym składzie2011-04-04 22:56:00Michał Bębenek testuje Mitsubishi Lancera Evo X2011-04-04 20:04:00Citroën Racing Trophy Polska - sezon 20112011-04-04 18:39:00Tomasz Żerebecki i Ewa Rybko przed Rajdem Świdnickim2011-04-02 16:16:00Nagroda od prezydenta2011-03-31 16:00:00Markowski przed Świdnickim2011-03-29 13:59:00Ewa Wójtowicz: Sezon zapowiada się bardzo ciężko2011-03-28 16:24:00Świdnicki Krause z Bouffierem2011-03-22 20:54:00Miasteczko Rajdowe na rajdzie KRAUSE2011-03-18 23:21:00Janek Chmielewski w Citroenie DS3-R3
Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 202109-09.05.2021
Kalendarze:
    Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
    Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

    Więcej informacji 



    Logowanie
    Login:
    Hasło: 
    © 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
    Ta strona używa Cookies

    Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl są wykorzystywane pliki cookies. 

    Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

    Więcej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

    Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

    Akceptuj cookies