Rajdy|Formuła 1|GSMP|Wyścigi|OffRoad|Rallycross|Inne| 
TopRally.pl
RSMP | WRC | RPP | RSME | KJS | Inne | IRC
Trzech Panów Q:
Najobszerniejsza w internecie baza osiągnięć:

- Janusza Kuliga,
- Leszka Kuzaja i
- Tomasza Kuchara
Współpraca
Jeżeli chcesz współtworzyć nasz serwis rajdowy lub posiadasz materiały, które chciałbyś aby się tutaj znalazły - napisz do nas:
redakcja[malpa]toprally.pl.
Aktualności
2013-02-04 22:10
Po 16. Rallye Monte Carlo Historique
Polscy zawodnicy, którzy uczestniczyli w 16. Rallye Monte Carlo Historique powrócili do kraju. Nasza ekipa spisała się bardzo dzielnie w tym bardzo trudnym rajdzie.

Romuald Chałas, były czołowy nasz kierowca rajdowy, wielokrotny Mistrz i Wicemistrz Polski, a obecnie Prezes Automobilklubu Polski i członek Zarządu Polskiego Związku Motorowego, debiutował w zawodach. Jego pilotem był Tomasz Borysławski.

- To był bardzo trudny rajd. Oczywiście sam regulamin jego rozgrywania, zasady rywalizacji różnią się znacznie od tych, które obowiązują w normalnych rajdach. Impreza jest inna, ale wcale nie łatwiejsza! Które odcinki były dla mnie najtrudniejsze? „Dojazdówka” z Monte Carlo oraz oczywiście ostatni, nocny etap! Jadąc po trzech ostatnich odcinkach realizowałem swoje wcześniejsze marzenia, dotyczące startu w RMC! Było trudno, ale jednocześnie mieliśmy wielką frajdę z jazdy. Poszło świetnie – zdołaliśmy awansować o trzydzieści miejsc w klasyfikacji! Wcześniej nie brakowało przygód, ale także trochę doświadczenia. W sumie 83 miejsce, najlepsze wśród jadących Fiatami 125p i trzecie wśród polskich załóg w pierwszym starcie nie jest złe… Oczywiście mogło być lepiej, ale jestem zadowolony. Pragnę gorąco podziękować Tomkowi Jaskłowskiemu, szefowi Team TJ Motorsport, który wypożyczył nam samochód. Okazał się niezawodny! Dziękuję też zespołowi mechaników, byli wspaniali i skuteczni w swojej pracy. To było dla nas nie lada wyzwanie, ale jednocześnie piękna przygoda! – powiedział Romuald Chałas.

Przypomnijmy, że jego pilotem był Tomasz Borysławski.

Miejsca zajęte w Rajdzie Monte Carlo samochodów historycznych przez polskie załogi: Stanisław Postawka i Andrzej Postawka (Zastawa 1100 1979)- 29, Piotr Bany i Karol Wyka (Łada 1500S 1978) – 56, Romuald Chałas i Tomasz Borysławski (Fiat 125P 1972) – 83, Tomasz Jaskłowski i Karol Jaskłowski (Polski Fiat 125P 1972) – 90, Robert Burchard i Grzegorz Gac (Polski Fiat 125p) 132, Wojciech Wetula i Tomasz Sweklej (BMW 320 1979) – 177, a inni debiutanci: Paweł Molgo i Janusz Jandrowicz (Polski Fiat 125p 1975) – 197.
Dodaj do:

(Wojciech Fuk)
Rajdy / Historia /
2014-02-26 21:49:00Zbliża się trzecia edycja Rajdu Polski Historycznego2012-07-05 23:49:00Samochodem przez Beskidzką 5 2012-01-28 15:11:00Antony Warmbold: Słuszna analiza2011-12-16 23:24:00Antony Warmbold: Jak zostać kierowcą fabrycznym – poradnik dla żółtodziobów2011-12-11 14:38:00Antony Warmbold: Rok w którym zatrzymał się zespół2011-11-14 21:54:00Świat awarii Antony'ego Warmbolda2011-10-26 17:00:00Przez dyfer do serca2011-10-09 19:08:00Opony, czarny przekręt rajdów...2011-10-05 20:53:00Antony Warmbold na łamach TopRally.pl
Kalendarze:
1MARMA Rajd Rzeszowski06.08.2020
2Rajd Śląska10.09.2020
3Rajd Świdnicki KRAUSE02.10.2020
4RALLY Košice16.10.2020
Medaliony Motoryzacji - Janusz Kulig
Tomik poświęcony śp. Januszowi Kuligowi. Wspomnienia bliskich, znajomych, dziennikarzy i kibiców. Biografia, historia startów, ostatni wywiad oraz zdjęcia i filmy o Januszu Kuligu.

Więcej informacji 



Logowanie
Login:
Hasło: 
© 2000-2014 Copyright by TopRally.pl, All Rights Reserved 
Ta strona używa Cookies

Informujemy, iż w serwisie TopRally.pl są wykorzystywane pliki cookies. 

Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies i rezygnacji z możliwości ich stosowania w swojej przeglądarce internetowej.

Więcej informacji na temat stosowania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.

Akceptuj cookies